כמה מילים מיותרות על מכנסיים

מכנסיים סימלו תמיד פריט לבוש עיקרי ומוביל בעולם האופנתי, לא רק כפריט שעוצב רבות ובאופנים שונים על ידי מעצבי על בולטים, אלא מכנסיים הם גם סמל למהפכות היסטוריות, מהפכות חברתיות או שינוי של מגמות לבוש- כגון עם הופעת הג'ינס הלבוש בעולם כולו השתנה לחלוטין.

מכנסיים סימלו לאורך כל ההיסטוריה את האופנה במגוון רב של נושאים וביטויים, אם ביצור של דגמים חדשים ובאופנות חדשות המשתנות בכל רגע, אולם מכנסיים בעיקר מהוות ביטוי לשינוי חברתי – למשל בהעדפת נשים ללבוש שמלות מיני ולוותר על לבוש של מכנסיים, ואם עקב האיסור על לבישת מכנסיים בחברות רבות מטעמי צניעות. גם סוגי המכנסיים הארוכים הפכו לקצרים ויצרו אופנה חדשה וכן בתחילה סערה חברתית מסוימת.

המכנסיים למעשה היו ונותרו מרכיב מרכזי בלבוש של כל אחד, וניתן למצוא את המכנסיים בארונות של כולם. המגוון הרב של סוגי הבד השונים של המכנסיים מאפשר לכל אחד למצוא בקלות רבה את טעמו האישי, וכן למצוא את המידות האישיות המתאימות ביותר לקניית המכנסיים. שוק המכנסיים הוא שוק פורה במיוחד, כאשר כל חברת בגדים מייצרת דוגמאות רבות של מכנסיים וכן מחדשת את הקולקציות עקב הריבוי של הדוגמאות או הגזרות שלהם.

אם אלו הן מכנסי הבד, מכנסי הג'ינס שהן הפופולאריים ואהובים ביותר בעיקר על צעירים, אם אלו מכנסי פוטר חמימים ונוחים לבית או לכל פעילות ספורטיבית, המכנסיים המשולבים בקישוטים שונים- אבזמים, כפתורים, שילובי בד, הדפסים שונים, מכנסי עור, מכנסי משי קשמיר או פשתן, המכנסיים כיום מגיעים גם בשילוב של כל צבע או חומר, וכן הם מיוצרים גם כמכנסי עבודה כמדים או כלבוש רשמי מחויט, כחליפות יוקרתיות ועד לפיג'מות מסוגים שונים.   

מגוון מחירים זול כיום של ביגוד ושל סוגי האופנה, עם האפשרות לקנות כיום בגדים בכל חנות באינטרנט, יצרה עלייה משמעותית ברכישת המכנסיים וברכישה של בגדים, הנעלה או כל הקשור באופנה באופן כללי. אם למצוא לבוש שיקלע לטעם האישי שלנו או לאירוע מיוחד וחשוב, לעבודה או סתם ליום יום, האופנה נגישה וזמינה היום יותר מתמיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *