מגפיים- נעליים שהן לא רק לחורף

מגפיים

עיצוב מגפיים הוא תחום יצירתי במיוחד וגם מגוון מגפיים לנשים הניתן לבחור מחנויות ההנעלה הרבות הוא למעשה אין סופי.

ניתן לבחור מגפיים אשר הסגנונות נעים במגוון אפשרויות  אופנה, סגנונות עיצוב, צבעים שונים או עם חומרי יצור מגוונים. הקולקציות בתחום המגפיים משתנים בקצב מהיר וכל אישה יכולה למצוא בקלות כל מגף על פי הטעם האישי שלה, וכן שיתאים לתקציב שברשותה.

מגפיים הם לא רק נעליים חורפיות כפי שאנו מכירים אותן בצורתן הקלאסית, אלא מגפיים נקנים על ידי נשים, גברים וילדים מכל קשת הגילאים לאורך כל השנה ולכל עונה, למגפיים מגוון רב של שימושים גם בעונת הקיץ והם מוסיפים רבות למראה כללי יוקרתי, רשמי ומהודר יותר. המגפיים המיועדים לימים חורפיים גשומים הם כמובן מאסיביים יותר, גדולים ועבים יותר ועשויים מחומרים המונעים רטיבות, החלקה ועמידים גם בפני מצבים של שלג או שלוליות עמוקות. כדוגמת מגפי עור עבים, מגפי גומי או מגפי פרווה עם בטנות המיוצרות מחומרים יקרים ואיכותיים המחממים היטב את הרגל בכל טמפרטורה קרה.  

מגוון העיצובים של גזרות המגפיים המיועדים לחורף הם בעיקר כוללים את כל צבעי היסוד- כגון שחור, חום, אפור או כחול, גדלי העקבים משתנים בהתאם לטעם האישי, אם זהו מגף המיועד ליצור מראה מושך יותר, הבחירה בעקבים תשתנה, ומגף המיועד לימים חורפיים ישרת יותר את המטרה של חימום הרגל והדגש יהיה על האיכות של המגף מאשר על המראה החיצוני שלו.  לעומת זאת המגפיים לימים קיצים או אביביים יותר מיוצרים מחומרים קלילים רבים, סוגי בד דקים, אורך המגף קצר הרבה יותר וכן גם התוספות למגף מגוונות הרבה יותר- מגוון הקישוטים, האבזמים, תוספות של אבני חן, בדים שונים או עקבים במגוון של גדלים, הצבעים רבים ומגוונים יותר- צבעי האדום, הבורדו, הסגול ועד לצבעים זוהרים או בוהקים מאד, מגפיים אלו קיימים גם במגוון גדול המתאים לאירועי ערב יוקרתיים כמגפי עור או משילוב של כמה חומרים יחד, וגם מחיריהם של המגפיים מגוונים ומשתנים, וכן יתאימו בקלות לכל תקציב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *