על תיקים ונסיעות בכמה מילים

תיקים, איש, ספר

פעמים רבות אנו מתלבטים אלו תיקים לבחור, ובייחוד אילו תיקים לקחת לטיולים כיוון שהציוד בהם הוא רב יותר ועמוס בפריטים כבדי משקל, ואולי לא תמיד נחוצים לטיול שלנו. חשוב לזכור שלרוב יש לבחור לטיולים שונים תיקים שיתאימו לגב שלנו ויהיו הנוחים ביותר, מידות הגוף שלנו אינן דומות למידות של אנשים אחרים, ועל כן חשוב לבחור תיקים שיהיו נוחים רק לנו ולא רק יהיו אופנתיים למראה.

התיק הנוח יוכל לשנות את פני כל התמונה בטיול ובייחוד אם אנו צריכים לסחוב ציוד רב או כאשר אנו בוחרים לצאת לטיול עם תיק בלבד וללא מזוודה. חשוב לקחת תיק גב לטיול יומי, תיק סטנדרטי ונוח ולהשאיר ציוד שלא צריכים במלון או בשמירת חפצים אם הדבר אפשרי. ניתן גם לקנות חלק מהציוד במהלך הטיול עצמו, מרבית המקומות מציעים את כל סוגי המוצרים או הבגדים במחירים זולים ושווקים וחנויות נמצאות לרוב בכל פינה.  אין צורך להעמיס בגדים רבים מדי לטיול ותמיד ניתן למצוא פתרון מהיר של כיבוס הבגד ועם האוויר הפתוח כל בגד יתייבש בקלות רבה ובמהירות.

מוטב בכל מקרה להשאיר מקום בתיק או במזוודה זאת כדי שיהיה מספיק מקום לארוז קניות, מזכרות  או בגדים שתקנו במהלך הטיול. גם על משקל יתר בייחוד בטיולים לחו"ל יש לשים לב, כיוון שמשקל רב של תיקים בשדות התעופה יגבו מכם תשלום נוסף.

בכל מקום בארץ או בעולם תצטרכו לשמור על התיק שלכם היטב ובייחוד בחו"ל אם התיק שלכם כולל גם ארנק, דרכון ופריטים אישיים חשובים ויקרים אחרים. פעמים רבות אם נוח לכם יותר, כדאי לבחור במזוודה קטנה עם גלגלים אותה ניתן לסחוב בקלות רבה ואף להעלות לטיסה. המזוודות הקטנות יהיו גם נוחות ומתאימות מאד להסתובבות ממושכת או בכדי לנוע ממקום למקום בקלות רבה. המזוודות נוחות גם בנסיעה במונית או ברכבות ואף מתאימות לטיולי שטח. תיק או מזוודה שיכללו כמה תאים יהיו נוחים יותר ומסודרים. הם ימנעו בלגאן בתיק וניתן יהיה למצוא בהם בקלות רבה יותר את כל החפצים שנארזו.     

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *