המכנסיים הכי מקובלים בשכונה

מכנסיים

אין ספק שכאשר נשתמש במילה אופנה, ונצטרך לציין את פריט הלבוש המרכזי בעולם הלבוש והאופנה, נאמר מכנסיים במיוחד מכנסי ג'ינס.. ג'ינס הוא פריט הלבוש הנפוץ ביותר בעולם והוא האהוב ביותר על כל שכבות הגיל ועל כל הלקוחות. מכנס מסוג מכנס ג'ינס נרכש בכמויות רבות והוא סוג המכנס הפופולארי ביותר בעולם מאז שהומצא. ג'ינס יוצר בתחילה כבגדי עבודה לפועלי ייצור והפך פופולארי ללבוש של בני הנוער בשנות החמישים. חברת ליווייס החלה להיות הראשונה שייצרה ג'ינס ושיווקה אותו כמותג וכמכנס לכל דבר, ועד ליום זה היא מהווה את אחד המותגים המצליחים והבולטים בייצור ג'ינס שהפך מאז לאהוב ולפופולארי מאד ומשדר רוח צעירה ולבוש יום יומי נפוץ. בכל רחבי העולם ג'ינס מגיע בדגמים שונים, צורות וגזרות שונות בגווני כחול בעיקר, אך גם בצבעים כמו שחור ובדגמים צבעוניים וכן ג'ינס מתאפיין כפריט לבוש אופנתי מאד, המגיע בשפשופים בדרגות שונות על הבד ואף בקרעים.

מקורו של השם מהעיר האיטלקית ג'נובה, שם ג'ינסים שמשו כמכנסיים של מלחי הצי הימי, אך שיבוש המילה לז'ינס בצרפתית קיבע אותו לשמו כיום. מותג נוסף בולט שהפך את מכנסי הג'ינס לבולטים ועיקריים באופנה הוא לוי שטראוס, שהיה סוחר יהודי שחי בסן פרנסיסקו, הוא מכר לראשונה בסוף המאה התשע עשרה מכנסיים מסוג ג'ינס לעובדים במחצבות. מלקוחותיו של לוי היה חייט שנאלץ לתקן רבות קרעים שנוצרו בבד, ולכן הוא צרף להן כפתורי נחושת והפך אותם למכנסיים נוחות ללבוש, יחד עם לוי שטראוס הם שיווקו את המוצר כפטנט לשם מכירת מכנסיים וכך נוצר הג'ינס כפי שאנו מכירים היום. מאז ג'ינסים מיוצרים על ידי כל חברות הבגדים בארץ ובעולם, וכן נוצרים בדגמי מעצבים יוקרתיים, בשילובים שונים של גדלים, גזרות, עם קישוטי אבנים, תכשיטים, בדי תחרה וכיוצא באלו. מכנסיים מסוג ג'ינס משמשים בעיקר כלבוש יום יומי, שאינו מתאים לאירועי ערב רשמיים או לכל אירוע רשמי, ואף יוצר זילות אם לובשים אותו למקומות מכובדים או לטקסים רשמיים חשובים. אף במקומות עבודה רבים קוד הלבוש במחייב להיות מחויט אוסר על הגעה בלבוש הכולל את מכנסי הג'ינס.

המכנסיים הם למעשה פריט לבוש מאד נחוץ, וניתן למצוא אותו מבדים שונים וסגנונות עיצוב שונים. בין אם מדובר במכנסיים לגברים או במכנסיים לנשים. חנויות האופנה השונות מביאות בכל פרק זמן קולקציה חדשה ושונה אשר מאפשרת לאנשים לחדש את המלתחה בביתם ולרכוש דגמים אשר אין להם. רבים מחכים למבצעי סוף עונה על מנת לרכוש מכנסיים ופריטי לבוש שונים במחירים משתלמים ביותר, מחירי מבצע נוחים במיוחד ומתאימים לכל כיס. כמו כן ישנם חנויות אופנה אשר מאפשרות לבצע רכישות דרך אתרי אינטרנט וכך הללו שרוצים לרכוש מכנסיים ופרטי לבוש דרך האינטרנט יכולים לעשות זאת בקלות רבה ובדרך מהירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *