אקססוריז להשלמת הסטייל האישי שלך

אקססוריז

אקססוריז נמצאים סביבנו בכל מקום ולא רק כפריטי לבוש המוסיפים רבות למראה כללי מושך ויפה יותר. אקססוריז יכולים להיות גם כל חפצי הנוי שניתן להוסיף לחדרי אירוח- נרות ריחניים ומעוצבים, אגרטלים וסוגי פרחים מלאכותיים, פסלים מרהיבים, קעריות נוי, כריות צבעוניות ולמעשה כל פריט קטן שיוכל להוסיף רבות. כל הסוד בעיצוב ואם כדי ליצור את המראה המושלם הוא בהוספת הפרטים הקטנים עם שפע של אקססוריז מכל מגוון הסוגים. החל מהוספת אקססוריז של חגורות, כובעים, משקפי שמש, צעיפים או גרביונים, אקססוריז יוצרים את המראה המושלם והם הדבר העיקרי הנלווה בכל סטייל ובכל טיפוח שהוא.

אם נרצה להוסיף רבות למראה הסלון, חדר המשרד וכל חדר שינה שהוא, כמה כריות נוי צבעוניות מיוחדות, שידה מעוצבת קטנה או מתנות משרדיות מקוריות שנוסיף לעיצוב מראה החדר, יוכלו לתרום רבות למראה מושך, מעניין ויפה יותר בעיצוב החלל. וכאשר מדובר בביגוד שלנו, גם כאן כל הפרטים הקטנים הם אלו שיוצרים מראה כללי זוהר, מהודר ונעים יותר לעין- צעיף מרשים, תכשיטים או שרשראות מיוחדות, כובע מעניין, חגורה צבעונית, מסגרות משקפיים מותאמות ועוד מבחר גדול ואין סופי של אקססוריז שיוכלו בקלות רבה להתאים לכל סגנון, לכל אדם וכל טעם והעדפה.

החל מסיכה מיוחדת שניתן להצמיד לדש הג'קט, להוסיף תיק צד מסוגנן ובעל מראה מושך המתאים ללבוש ועד להקפדה בבחירת הצמידים, השעון או העגילים והשרשראות שנבחר, הוספת פרטי לבוש או נוי קטנים אך משמעותיים, ישדרגו את ההופעה החיצונית של כל אחד. גם המחירים הזולים של שפע האקססוריז שניתן לקנות כיום מאפשרים לכל אחד לבחור בקלות רבה את מה שנראה לטעמו. לא כל אחד אוהב למשל לחבוש כובעים ולא לכל אחד יתאים להוסיף גם כובע למראה החיצוני, ומצד שני לכל אחד יתאים בקלות רבה צעיף מסוגנן או שעון מיוחד. כך גם בעיצוב הבית הוספה של כל פריט קטן אם זה שטיח כניסה ססגוני בכניסה לבית ועד לצמחים באדניות, כל אחד יודע עד כמה כל פרט קטן מוסיף באופן משמעותי ורב לעיצוב החלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *