סיילים – האושר שבקניות

סיילים

כל מי שיש לה אובססיות עם קניות מכירה את התופעה הזו של הרצון למצוא את הסיילים הכי שווים ולהיות הראשונה שמגיעה לחנות. אחת הבעיות המרכזיות שיש עם סיילים היא שבגלל שמדובר על משהו שווה, לרוב ברגע שיודעת מודעת על הסייל, תוך שנייה כל המידות הרלוונטיות נגמרו ואז נשארות רק המידות המאוד קטנות או המאוד גדולות, שמן הסתם פחות מבוקשות.

ברגע שמדובר על סיילים של בגדים חשוב להגיע לחנות ברגע שהם יוצאים כדי להספיק להנות מהם. אין תחושה יותר משמחת מאשר למצוא בגד שעלה כמה מאות שקלים והיה לגמרי מחוץ לתקציב ופתאום שהוא במסגרת התקציב בזכות סיילים של סוף עונה. התחושה הזו ששואלים מאיפה הבגד ואז עונים את שם המותג שידוע כמותג יקר בטירוף ומקבלים את המבט של: "מאיפה יש לה כסף לקנות כל כך יקר", אבל בעצם לא לספר להם שמדובר על פריט שנקנה בסיילים של סוף עונה ולמעשה העלות שלו הייתה מחיר שווה לכל נפש.

היכולת להפוך את הארון שלנו לארון מלא במותגים שווים עם בגדים סופר איכותיים רק בגלל שקונים בסיילים של סוף עונה זו גאונות לשמה. מכירות סוף עונה יכולות לבוא בכל מיני צורות ואופנים: גם במכשירי חשמל, בגדים, ריהוט לבית ואפילו כלי מטבח. הרעיון שעומד הרבה פעמים מאחורי סיילים הוא להגדיל מכירות משום שאם לא מצליחים למכור את כל הסחורה בזמן שנקבע כדי למכור אותה צריך ליצור מצב שבו מוכרים את כולה כדי להימנע מסחורה לא רלוונטית שנותרת ואז אין לה כל ביקוש.

על מנת להיפטר מסחורה ישנה יוצאים במכירות סוף עונה אשר הופכות את המוצרים לנחשקים שוב משום שהמחירים שלהם יורדים. כאשר מצליחים למתג מוצרים כך שהם עדיין שווים למרות שלכאורה הם פחות אופנתיים אז אפשר להביא לכך שמוכרים אותם למרות שהם פחות אופנתיים. כאשר מדובר על בגדים, זה פשוט יותר משום שרוב הדברים לא באמת יוצאים מהאופנה ולכן מאוד קל למנף אותו ולהביא לעליית המכירות. צריך לשים לב מתי מתחילים את הסיילים ואז מביאים להצלחה משמעותית לחברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *