צעיפים – לא לנשים בלבד

צעיפים

בניגוד למה שחושבים צעיפים אינם רק פריט לבוש בו משתמשים נשים בלבד, אלא צעיפים אהובים על כל המינים וכן על כל הגילאים וגם ילדים רבים אוהבים לבחור צעיפים במגוון של צורות וצבעים ולהשתמש בהם רבות.

צעיפים מוסיפים ותורמים רבות למראה יוקרתי ומוסיף יותר והם מתאימים לשימוש כפריט אופנתי גם לימות הקיץ.

צעיפים יתאימו בדיוק רב לכל לבוש, אם נרצה ליצור מראה ספורטיבי, מראה מהודר יותר ואם נרצה רק להשתמש בהם כפריט חימום לצוואר בימי החורף הקרים. המגוון הגדול הרב של אופנת הצעיפים מאפשר לנו לבחור כל צעיף שרק נרצה, וגם טווח המחירים בקניית צעיף הוא טווח מחירים זול במיוחד המסתכם בכמה עשרות שקלים. עבור נשים הצעיף הפך לפריט אופנה נלווה התורם באופן משמעותי ליצירת מראה מוקפד כללי וכן ליצירת מראה מהודר ומושך. לא ניתן להתעלם מנוכחותו של צעיף במערכת הלבוש שלנו וגם גברים רבים מודעים לכך שהוספת צעיף יכול לשדר במראה הכללי שלהם הופעה מהודרת וגם שלווה יותר. בין אם נבחר בסוג ספורטיבי יותר או נרצה לקנות צעיף צבעוני, העשוי מבד של משי או של תחרה ומשולב בקישוטים רבים, בהדפסים צבעוניים שונים, אין ספק כי כל צעיף שנבחר כבר יעשה את העבודה ליצירת מראה מיוחד ובולט יותר. אולם תפקידו המסורתי של הצעיפים היה ונותר להוות מקור טוב לחימום בימי החורף הקפואים, לשמש פריט לבוש המאפיין ארצות ותרבויות שונות, בייחוד בארצות אירופה ואמריקה עם חורף גשום ומושלג במיוחד, הצעיפים מיועדים לחמם את כל איזור הצוואר והפנים באופן הטוב ביותר, אך הם נשארים להיות פריט מוביל של אופנה בכל עונה וגם בימים קיציים חמים.

מגוון הבדים, הדגמים והצורות שמהם ניתן לייצר את הצעיפים כיום הפך לרחב יותר- החל מיצור של הצעיפים הקלילים יותר העשויים מבדים של משי, סאטן או כותנה ובדי תחרה, במבחר גדול של צבעים ועד לצעיפי פליז עבים ומחממים, צעיפי הצמר הפופולאריים או לצעיפים מסורתיים שנסרגו בעבודת יד ומגיעים בצבע של גוון אחד או בשילוב של גוונים וצבעים רבים ומיוחדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *