מכנסיים – יותר מפריט לבוש

מכנסיים

כאשר חושבים על מכנסיים חושבים בדרך כלל על פריט לבוש, די הכרחי יש לומר, אשר התפקיד שלו הוא לכסות את החלק גוף התחתון שלנו. הלכה למעשה יש סוגים שונים של מכנסיים אשר יש להם תפקידים שונים לפי סוג האירוע שהולכים אליו או המסגרת שאליה רוצים להגיע. כל למשל יום עבודה עם הרבה פגישות עסקיות יחייב מכנסיים מחויטים בצבעים כהים אשר להם תתלווה חולצה מכופתרת או כל חולצה עסקית אחרת.

הם יכולים להגיע בצבע שחור, כחול כהה, אפור בהיר, אפור כהה או אפילו צבע שמנת. הבד שלהם יהיה בדרך כלל סינתטי אשר מחייב גיהוץ ולא משהו שניתן ללבוש אותו ללא גיהוץ כי אז הוא פשוט יראה רע. לעומת זאת, כאשר הולכים להיפגש עם חברים, אפשר ואפילו מומלץ ללבוש ג'ינס אשר לא דורש יותר מדיי מחויבות. אפשר ללבוש אותו עם חולצה קצרה או ארוכה אבל בעיקר שלא תהיה חולצה רשמית או משהו כזה. הקלילות שג'ינס מאפשר היא נהדרת. מצד אחד הוא שומר על מראה רציני ולא זרוק מדיי ומצד שני אין את הכבדות והרצינות המוגזמת שיש עם המראה המחויט. כאשר מדובר על הבגדים של הקיץ אז זו כבר אופרה אחרת.

בקיץ כל הבגדים הופכים לקצרים ככל הניתן. החום והלחות במדינת ישראל ובעיקר בתל אביב הם בלתי אפשריים ולכן בכל הזדמנות אנשים מנסים לעבור לבגדים כמה שיותר קצרים ונוחים. הבעיה עם הבגדים בקיץ היא שמכנסיים קצרים הם ממש לא מכנסיים שאפשר ללכת איתם בעבודה משום שהם קצרים מדיי ולא מכבדים את המעמד. כך ניתן לראות גם במקרה של מכנסיים שהם מתאימים לאימוני כושר – מדובר על סגנון שלא הולם את המעמד של אנשי עסקים ושל פגישות עסקיות. באופן זה ניתן לראות שלכאורה מדובר על פריט לבוש שהוא סטנדרטי לחלוטין אבל בפועל מדובר על משהו הרבה יותר מורכב שתלוי בשאלות שונות כמו לאיזה אירוע הולכים, מה המסגרת שאליה מתלבשים ובעיקר מה רוצים לשדר ולפי זה בוחרים אלו מכנסיים ללבוש. כאשר מדובר על פגישה עסקית דינה לא כדין בילוי בים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *