תיקים- אופנה שלא מסתיימת לעולם

תיקים

אחת מן הצרכנים המרכזיים ועיקריים של תיקים הן נשים ונערות האוהבות לרכוש תיקים רבים ליום או לאירועי ערב שונים. נשים רבות מתאימות תיקים מיוחדים לכל מטרה שונה- תיקים הנרכשים לעבודה, תיקים כארנקים ולשם אחסון כסף, מטבעות, כרטיסי אשראי או מפתחות בהם וכן תיקים המיועדים לאירועים שונים יוקרתיים יותר או פחות.

בכל שלב של קניית תיקים ובייחוד של תיקי נשים, חשוב תמיד לבחור תיק נוח ושימושי, להתאים את הרכישה לתקציב כמובן אך גם לרכוש תיק שיתאים ללבוש או לגזרה החיצונית. תיקי גב ארוכים מדי לא יתאימו למשל לאנשים נמוכי קומה, כיוון שאז הם יצרו עומס והכבדה על הגב, כך גם בקניית תיקי ערב רצוי לבחור תיק איכותי המותאם באופן האידיאלי והבריא ביותר למבנה הגוף- גובה ומשקל.

לתיקים הכוללים גם רצועות, אם אלו תיקי עור שחורים המיועדים לשימוש משרדי או לעבודה ולנשיאת המחשב, מוטב לא לבחור בתיקים גדולים מאד במידה ואתם בעלי מידות פיזיות קטנות יחסית או לבחור תיקי נשיאה בעלי רצועות דקות. הרצועות הדקות יכבידו על הכתף, יפרו את האיזון במשקל הגוף, יכבידו ויצרו עקמת בגב והם אף עלולים לפצוע את הכתפיים או להכאיב להן. חשוב לבחור תמיד ברצועות עבות בעלות ריפוד וככלל לבחור בתיקים הניתנים לנשיאה מאוזנת על הגב.

כאשר מדובר בתיקי ערב רצוי גם כן לבחור בתיקים עדיני מראה, שישתלבו בצורה מרשימה יותר בקרב נשים בעלות גזרה עדינה או נמוכה יותר, תיקי ערב בצבעי יסוד סולידיים ובשילוב עדין של קישוטים ראוותניים, לעומת זאת לנשים גבוהות קומה מוטב לא לבחור בתיקים קטנים מדי שיתכן ואף לא ניתן יהיה להבחין בהם. צבעי התיק השונים יש גם אותם לבחור בהקפדה ובהתאם לצבעי הלבוש, כך שלא יצרו מראה כללי צורם או חסר הרמוניה. התיק אינו האביזר האמור להיות בולט ביותר, אלא האדם הנושא אותו ועל כן זהו רק אביזר נלווה היכול להוסיף רבות לקישוט ההופעה החיצונית הכללית. ולבסוף כדאי יהיה לחשוב גם מה אתם מתכוונים לקחת אתכם בתיקים שתבחרו ובהתאם לכך לבחור את הגודל הנכון והראוי ביותר.    

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *