בלייזרים, כובעים ועניבות – הצצה אל מלתחה גברית טיפוסית

בלייזרים

הצורך הגברי בבגדים הינו נמוך משמעותית מאשר הצורך הנשי, אך עניין זה הולך ומתאזן עם השנים. וכך בלי שאנו שמים לב, עולם האופנה הגברי הופך ונהיה מרכזי יותר ויותר. אם בעבר הגברים הסתפקו במלבוש בסיסי בלבד, הרי שכיום האופציות הן מגוונות ומיוחדות, כך שכל גבר החפץ בלבוש אופנתי ומחמיא יוכל למצוא כזה. לכבוד השינוי המבורך, החלטנו לנבור קצת בפריטים הנפוצים במלתחה הגברית.

בלייזרים

בלייזר הוא בראש ובראשונה ז'קט הדומה לחלק עליון של חליפה, אשר לרוב נרכס באמצעות כפתורי מתכת. הבלייזרים נחשבים לפריטי מותרות אופנתיים במיוחד, ולכן מי שלובש אותם מתויג ישר כבעל חוש אופנתי מפותח. בשוק קיימים בלייזרים רבים, כך שניתן להתאים בלייזר כמעט לכל סגנון. בלייזר מחויט, בצבעים כהים אשר נועד לסגירה – יתאים לסגנון הקלאסי, בלייזר בצבעי אדמה כגון ירוק חום וכתום – יתאים לסגנון שאנטי ואילו בלייזר בצבעים עזים וצעקניים יתאים לסגנון "היפי". כך בעזרת בלייזרים ניתן לתת טאץ' של סגנון ואופנה כמעט לכל לוק שתרצו.

כובעים

אם הבלייזרים הם נותני הטאץ', אז הכובעים הם השחקנים הראשיים. הכובעים אינם יתאימו לכל סגנון, כי הכובעים הם אלו שיכתיבו את הסגנון. כובעי מצחייה מכתיבים סגנון צעיר וילדותי, כובעי ברט מכתיבים סגנון צרפתי, קלאסי ומתוחכם וכובעי מגבעת מכתיבים סגנון מתוחכם ווינטאז'. כך שלפני שאתם בוחרים בכלל את הסגנון לבוש בו תרצו להתהדר, יש לבחור את הכובע שאותו תרצו לחבוש, ומשם הדרך להתאמת שאר פריטי הלבוש תהיה קלה יותר.

עניבות

פריט הלבוש שאולי מזוהה הכי הרבה עם המין הגברי (ואולי גם היחיד שמזוהה עם המין הגברי בלבד), הוא העניבה. האגדה מספרת, כי במלחמת שלושים השנה לבשו שכירי החרב הקרואטים בצבא הצרפתי צעיפים אשר קשורים לצווארם, כאשר לא ברור מה הייתה המטרה, אבל התוצאה הייתה שהצרפתים אהבו את המראה והחלו לאמץ את הפריט למלתחה האישית שלהם, וכך התפתחה העניבה כפי שהיא מוכרת לנו כיום. כמו הבלייזרים והכובעים, כיום ישנם גם סוגים רבים ומגוונים של עניבות לכל סגנון ומאורע שהוא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *