שמלות או לא להיות – זו השאלה

שמלות

לנשים בניגוד לגברים יש הרבה יותר אפשרויות לבוש, כלומר: בזמן שגברים לובשים רק מכנסיים וחולצות, נשים יכולות ללבוש שמלות, חצאיות ואפילו טוניקות (שהן פרטי לבוש שהם בין חולצות ארוכות לשמלות). הרבה פעמים נשים מתלבטות האם לבחור בשמלה או בלבוש מסורתי של מכנסיים וחולצה. אפשר כבר בשלב זה לקחת אתכן לנקודת הסיום שאומרת ששמלות הן התשובה הנכונה אבל בואו נסביר גם למה.

למה מומלץ יותר ללבוש שמלות מאשר מכנסיים וחולצה?

  1. בימים חמים זה האוורור המושלם – אמנם רוב הנשים לא יודו בזה אבל אחד הדברים הקשים בימים החמים היא ההזעה בכל מיני מקומות שלא ידענו שאפשר אפילו להזיע בהם. ברגע שלובשים שמלות יש אוורור טוב יותר לגוף ואז אפשר לסבול פחות מהחום מאשר מכנסיים וחולצה שלא מאפשרים שום אוורור.
  2. פשוט נראה יותר טוב – לא יעזור מה יגידו חסידי המכנסיים, נשים בשמלות תמיד נראות יותר טוב מאשר במכנסיים. יש משהו סקסי יותר שמוציא מכל אחת את היופי האמיתי שבה כשהיא לובשת שמלה. לעומת זאת, כאשר אישה לובשת מכנסיים וחולצה היא עלולה להיראות לעיתים אפילו גברית.
  3. הרבה יותר קל לבחור – כאשר צריך לבחור שמלות, אין התעסקות מורכבת מדיי עם התאמה בין פרטי הלבוש השונים. בוחרים שמלה באתר twentyfourseven ונעליים ואפשר לצאת לדרך. כאשר מדובר על מכנסיים וחולצה הכל הופך להיות מורכב יותר. לא כל זוג מכנסיים מתאים לכל חולצה ואז כל הליך ההלבשה הופך ליום לימודים ארוך ומייגע.
  4. לעיתים, אפילו זול יותר – אם אנחנו נדרשים לעשות את החישוב של עלות של מכנסיים וחולצה לעומת עלות של שמלה, יש סיכוי סביר שאפילו בערוץ המחיר הן יהיו זולות יותר. בגלל שמכנסיי וחולצה הם שני פריטים, ככל הנראה העלות הכוללת שלהם היא יקרה יותר מאשר פריט אחד של שמלה, ולכן אפילו ברובד החסכוני עדיף להשקיע בשמלות מאשר במכנסיים וחולצות, במיוחד קניית שמלות במבצעים.

לסיכום, פעם הבאה שיש לכן התלבטות אם לקנות שמלות או לא, אל תתלבטו – לכו לקנות שמלות וכך תוכלו לפרגן לעצמכן יותר פרטי לבוש באותו סכום שהייתן מקציבות למכנסיים וחולצות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *