קפוצ'ון

קפוצ'ון הוא אחד מפריטי הלבוש הנפוצים ונרכשים ביותר על ידי כל שכבות הגיל. קפוצ'ון ידוע כפריט לבוש אופנתי וספורטיבי, המיועד בעיקר לשימוש יומיומי ועם זאת קפוצ'ון קיים גם במגוון גדול של עיצובים מהודרים יותר בשילוב של חומרים כגון עור, תחרה וכובעים מעוטרים בבדי לבד או פרווה יוקרתית. קפוצ'ון כבש את לקוחות כל העולם באופנה פופולארית המתאימה עצמה לכל סגנון ולכל טעם. קפוצ'ון הוא פריט לבוש האהוב על כל שכבות הגיל החל מתינוקות ועד למבוגרים וקשישים. הוא אינו רק שימושי ומחמם בימי חורף קרים או אביביים יותר, קפוצ'ון הוא גם אופנתי, מתאים לכל סגנון של לבוש הן כלבוש בבית בשעות היום והן כלבוש לבית הספר או כלבוש לעבודה. קפוצ'ון מתאים כיום גם כלבוש ערב בסגנון ספורטיבי והוא משדר בעיקר נוחות. קפוצ'ון מגיע במגוון אין סופי של צבעים- בכל צבעי הקשת ולכן ניתן למצוא קפוצ'ון שיקלע לטעמו של כל אחד. קפוצ'ון ידוע במיוחד כפריט לבוש עבור ילדים ופעוטות בעיקר מן הסיבה שהוא נוח ללבוש, יוצר תחושה נעימה, הוא קל ונוח לכביסה, מתאים למגוון שונה של מזג אויר.

בנוסף יתרונו הגדול של קפוצ'ון הוא מבחר הצבעים הרחב שלו שיוצר תחושה שמחה ונעימה לעין בעיקר באופנת הלבוש של פעוטות וילדים. קפוצ'ון המגיע לרוב עם כובע מתאים במיוחד למזג האוויר הישראלי שהוא חם לרוב גם בימי החורף. קפוצ'ון עם כובע יכול להתאים כמעיל לכל דבר וכפיתרון טוב לימים סגריריים וגשומים בהם שוכחים לצאת עם מעיל או מטריה. קפוצ'ון עשוי מבד נוח, נעים, לרוב זהו בד כותנה או שילוב של כותנה עם פוליאסטר.

קפוצ'ון עם מראה יוקרתי ומהודר יותר עשוי מחומרים כגון בדי עור או לייקרה ויכול לכלול קישוטים ומגוון של עיטורים- פאייטים, שרשראות או פרווה בצבעים שונים. אין ספק כי קפוצ'ון הוא בגד שימושי מאד היכול להתאים בקלות לכל מזג אוויר קר או חם ואביבי יותר ולכן זהו פריט לבוש פופולארי הנרכש בכמויות עצומות. יתרון נוסף ובולט של קפוצ'ון הוא מחירו הזול והמתאים לכל כיס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *