כל מה שרצית לדעת על בחירת שמלות ערב לחתונה | סוף עונה 2017

שמלה

כולנו מכירות את הרגע הזה, כאשר אנו מקבלות הזמנה לחתונה של אדם קרוב, חבר או קרוב משפחה, מצד אחד ישנה ההתרגשות הגדולה והשמחה שהולכת להיות בערב הזה, ומצד שני ישנה המחשבה המאיימת מכל – מה עלינו ללבוש? איזו שמלת ערב לחתונה תיהיה השמלה המתאימה ביותר? אז קודם כל, מומלץ לנשום עמוק, להרגע, ולדעת שיש לכן מספיק זמן כדי לצאת למסע חיפושים ולתור אחר השמלה המושלמת בשבילכן, סוף עונה 2017 יוצא לדרך.

ולדעת שיש לכן מספיק זמן כדי לצאת למסע חיפושים ולתור אחר השמלה המושלמת בשבילכן.

שמלות ערב לחתונה הפכו מזמן לטרנד בולט במיוחד בחנויות הבגדים והמותגים בישראל ובעולם. כמעט בכל חנות כיום ניתן למצוא קולקציית שמלות ערב לחתונה, החל משמלות פנסיות ומפונפנות ועד לשמלות פשוטות יותר אך עדיין יוקרתיות וחגיגיות. כך, שלא משנה מה הסגנון שלך, דעי כי מחבר שמלות ערב לחתונה הקיים הוא מספיק רחב כדי שכל אחת תוכל למצוא את הטעם שלה מבין המגוון העצום.

על כן, קבלו רשימת טיפים אשר יעזרו לכם לבחור שמלות ערב לחתונה, ולהרגיש מיליון דולר באירוע שלכן:

 

  • התאימו את אורך השמלה לאופי האירוע – שמלות ערב לחתונה אמורות להיות זוהרות וחגיגיות תמיד, אך עם זאת, חשוב להתאים את אורך השמלה לסוג האירוע. כך שאם מדובר בחתונת צהריים קלילה, תוכלו בלי שום חשש לבחור בשמלה קצרה וקיצית, במידה ומדובר בחתונת ערב, שמלות ארוכות ורשמיות יעשו את העבודה, ויעניקו לך מראה קלאסי ומהודר.
  • עונות השנה – כמובן, שלא כל זוג בוחר להתחתן בעונת הקיץ, וכן יש כאלה המעדיפים דווקא להתחתן בחורף. גם במקרה זה אין מה להלחץ, שכן קיימות מגוון שמלות ערב לחתונה חורפית, אשר עדיין יוכלו לשמור על המראה החגיגי והמחמיא. שמלות אלה לרוב יהיו בגוונים עמוקים כמו בורדו, ירוק בקבוק, חום, שחור, כחול כהה או סגול כהה. במידה ומדובר בחתונה המתחרשת בעונת הקיץ, חשוב להקפיד לבחור בד נושם וקליל על מנת לא לסבול כל החתונה בניגוב הזיעה מהגוף.
    סוף עונה 2017 החל וכדי לבדוק לגבי מחירים ומבצעים
  • אל תזניחי את הסגנון שלך – גם בבחירת שמלות ערב לחתונה, הסגנון האישי שלכן הוא פרמטר חשוב במיוחד לבחירת השמלה. שכן, סגנון אהוב, יגרום לכן להרגיש הרבה יותר יפות וזוהרות, ובנוסף, יהיה לכן הרבה יותר נוח בשמלה אותה בחרתם.
  • בדקו מהו קוד הלבוש של החתונה – במידה והזוג המתחתן דואג לציין את קוד הלבוש, מומלץ מאוד להתחשב בו ולכבד את רצונותיו. שמלות ערב לחתונה יכולות להיות שמלות מהודרות מאוד, או קלילות מאוד. כך למשל, אם מדובר בחתונה באוויר הפתוח, בטבע או בים, לא מומלץ להגיע עם שמלה מהודרת וחגיגית מידי, אלא עם שמלה קלילה ופשוטה יחסית, ולהפך.
  • המנעו מקיבעון מחשבתי – אם אתן לא נשים שחובבות שמלות, תוכלו לרכוש בגדים אחרים אשר יכולים להתאים באותה מידה לחתונה. כך למשל, תוכלו להתאים חצאית קלאסית עם חולצה עדינה, או אפילו למצוא חליפה מגניבה בסגנון שלכן.
  • נוחות מעל הכל – זכרו כי בחיפושים אחר שמלות ערב לחתונה, תעברו מדידות רבות ושונות בתאי ההלבשה בחנויות השונות. חשוב שתוכלו להרגיש נוח עם השמלה, הגזרה, הבד, והדוגמה שלה, על מנת למנוע מצבים לא נוחים בחתונה עצמה וליצור התעסקות שלמה סביב השמלה במהלך כל האירוע. חשוב לזכור שחתונות הם אירועים שמחים שבהם רוקדים הרבה, ועל כן מומלץ לרכוש שמלה שתוכלו לזוז איתה הרבה ולרקוד ללא חשש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *