אופנת קיץ 2017

שמלת קיץ

השאלה מה תלבשי בקיץ הקרוב מושפעת בסופו של דבר מהמבחר שיחכה לך בחנויות הבגדים. המעצבים בחרו השנה ללכת על המראה הפרחוני, כך שמלות פרחוניות מכל הסוגים ממלאות את המדפים.

אם המראה הפרחוני פחות מדבר אלייך תוכלי לבחור בפסים, שגם מקומם אינו נזנח בבגדים המעוצבים של שנת 2017.

פרחים לרוב

פרחים- הם בכל מקום. בדרך כלל הם צומחים בחוץ, אבל באופנת הקיץ של שנת 2017 הם מופיעים אחר כבוד גם על שמלות הנשים. מעצבי האופנה בחרו בטרנד הפרחוני, ושילבו הדפסים ודגמאות של פרחים בדגמים רבים.

הדפסים ריאליסטיים הכוללים צילום טבע על גבי השמלה, או כתמי צבע בשראת פרחים. רקמה של פרחים על גבי השמלה, או בדים עם דוגמה. פרחים מכל הסוגים מופיעים על השמלות, ולך נשאר רק להחליט האם את אוהבת סיגליות או כלניות.

איך משלבים פרחים בצורה נכונה?

אז את מחפשת שמלות יפות ומתלבטת כיצד לשלב את המראה הפרחוני בהופעה שלך. פרחים יכולים להשתלב בכל אחד מפריטי הלבוש, או להופיע כפריט מעשיר לשמלה בעלת מראה מינימליסטי. כך למשל, תוכלי לבחור בשמלה מינימליסטית חסרת עיטורים והדפסים, ולהוסיף לה רקמה עדינה של פרח.

רטרו

יש אומרים שאם דיברת על אופנה ולא אמרת רטרו לא אמרת שום דבר. המראה הפרחוני מחזיר אותנו ישירות לשנות ה-70 העליזות, ומראה הרטרו ישלב הדפס פרחים גרפי ובולט שייתן צבע ותוכן מעניינים לשמלה ויוסיף לה אופי ועניין.

פסים גבירותי פסים

אם המראה הפרחוני עושה לך פריחה תוכלי לבחור במראה המפוסם. חולצות הפסים הן כבר מזמן חלק מהמלתחה של כל אישה, אך הקיץ הזה גם שמלות הפסים נכנסות לארון. קיימות אפשרויות שונות לשילוב הפסים בלבוש, כאשר המראה הקלאסי המחויט יוכל להחליף את החליפה הפשוטה בחליפת פסים מפתיעה.

אם את מחפשת דווקא שמלות, תוכלי לבחור בשמלת פסי אורך מתנפנפת שתביא למראה צר. טרנד הפסים לא מסתכם בפסים בכיוון אחד ומשלב גם פסים בכיוונים שונים באותה התלבושת. הפסים השונים בשילוב צבעים מגוונים יוצרים שמלות מיוחדות שיכולות להתאים לנועזות שביניכן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *