אוברולים | חורף 2018 | אופנת חורף

דוגמנית

אוברולים הם מן הבגדים האופנתיים והמיוחדים ביותר, כיוון שהם יוצרים בניגוד לבגדים אחרים מגוון רב יותר של עיצובים עם אין סוף אפשרויות.

אוברולים יכולים להגיע במגוון של גזרות בכל סגנון, בעוד חולצות או מכנסיים הם בעלי גזרה בסיסית דומה, כמו כן גם מגוון האקססוריז שניתן להוסיף לתוך אוברולים הוא אין סופי בדומה לעיצוב של שמלות, וניתן למצוא אוברולים במגוון רב של גזרות מעניינות. המראה המוביל והאופנתי של אוברולים מתאים לכל גיל, לילדים קטנים ועד לאנשים מבוגרים, וכמובן שעבור נשים קיים מגוון אוברולים גדול הרבה יותר כלבוש יום יומי אך גם ישנם אוברולים מחויטים ומפוארים למראה ערב מהודר ויוקרתי.

אם תרצו להראות צבעוניים, רשמיים, מאופקים או מקפיצים, כל אוברול יוכל בקלות לשדרג את המראה הכללי שלכם. לאוברול ישנה תכונה איכותית של פריט לבוש נוח ונעים מאד, היכול להתאים בקלות לכל סגנון ולכל מקום אם זה לעבודה או לאירועים שונים. את האוברול אין מייצרים רק מהג'ינס המוכר, אלא בעיקר ממגוון רב של בדים אווריריים שונים. הסגנון המיוחד של האוברול וגזרתו המקורית יוצרים את המראה הנעים ואף המחויט בקלות רבה וללא שום מאמצים. הקולקציות הן מגוונות מאד, רבות וחדשניות וכוללות גם קולקציות מרעננות, צבעוניות ובשילובים של אביזרים מיוחדים. האוברול דורש גם התאמה מיוחדת לנעליים אם האוברול ספורטיבי או מחויט, יש לזכור כי גם גזרתו הקצרה חושפת את הרגל ואת מראה הנעל כולו, כך שהמראה הכללי מיוחד יותר. המגוון הגדול של סגנונות האוברול אין סופי- גזרות קצרות קיציות או ארוכות וחורפיות, אוברול עם סרטים או חגורות באזור המותניים, ובשילובים של קישוטים ועיטורים מיוחדים, בדים של תחרה, בדי עור, משי או פוליאסטר וכן כותנה, קשמיר בכל סגנון קלאסי או שמרני יותר. אוברול הג'ינס זה המוכר והנפוץ עם הכתפיות הקלאסיות הרחבות ובתוספת של כמה כיסים מקדימה או מאחור, הוא אחד מן האוברולים הנפוצים והנרכשים ביותר. אם נרצה זאת בגזרה קצרה, ארוכה, כמראה ללבוש חורפי, קיצי או אביבי, לשם יצירת מראה צעיר או רציני יותר, האוברול יתאים בקלות לכל סגנון אופנתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *