טרנד האופנה שחוזר אלינו ובגדול – האוברולים

overall

במציאות שבה המילים "וינטאז'" ו"רטרו" נשמעות בכל עבר בעולם האופנה, היה זה רק עניין של זמן שגם האוברולים הנוסטלגיים יעשו קמבק נוצץ ויחלו להשתלט על מדפי חנויות הבגדים (וכמובן שגם על מדפי ארון הבגדים הפרטי שלנו).

הרי כולנו מכירות את הרגע הזה בבוקר שאנחנו עומדות מול הארון ופשוט לא מוצאות מה ללבוש! ולא, אף פעם אין לנו מספיק בגדים, ובדיוק החולצה שמתאימה למכנסיים שרצינו, נמצאת בכביסה, ואנחנו בבלאגן ומתות כבר לצאת

אוברול חום
אוברול של חברת טוונטי פור סבן

מהבית. בדיוק למקרים האלה הגיע אלינו טרנד ישן שעבר חידוש והתאמה למציאות שבה אנו חיים כיום, וכעת נחשב לאחד הפריטים הכי חמים בארון – האוברול.

 

רובנו זוכרים את האוברולים הנוסטלגיים והקלאסיים משנות ה90, שהיו עשויים בעיקר מבד הג׳ינס, מרובים כיסים, עם סגירה מיוחדת ממתכת. אז לא, לא מדובר באותו אוברול ישן נושן (למרות שאם באמת תתמאצו, תוכלו לפשפש בחנויות הבגדים ואתרי קניות האונליין ולמצוא אותו), אלא באוברול שעבר שלל שדרוגים ושכלולים עד שנמצא כמתאים ואופטימלי מתמיד לתקופה שלנו כיום.

האוברול הוא פריט לבוש מושלם מכל הבחינות: אפשר לצאת איתו בערב בשילוב נעלי עקב ואפשר ללבוש אותו ביום ביום בשילוב עם סניקרס. הוא יכול להתאים לכל אירוע, לכל סיטואציה ולכל מצב רוח, והכי חשוב – תמיד ייראה הכי שיק שיש 

אז מה בעצם הופך את האוברולים להיות כל כך פופולריים בזמן האחרון?

נוחות – כאשר מדובר על אוברול אי אפשר להתעלם מהנוחות המתפרצת שאנו מרגישות בעת הלבישה. האוברול הוא בגד של חתיכה אחת, לרוב מבד משוחרר ואווירירי שמאפשר לנו לנשום מצד אחד, ולהיות נינוחות מצד שני. לרוב כאשר מדובר על בגדים נוחים במיוחד, נהוג לחשוב שהנוחות מגיעה על חשבון הנראות, אך במקרה של האוברול המשודרג שלנו- המצב ממש לא כך.

לא מתאמץ- האוברול הוא פריט לבוש שלא דורש מאמץ רב או השקעה כלשהי. כל שעליכן לעשות הוא פשוט לזרוק על עצמכן את האוברול בשילוב אקססוריז מגניב וזהו – עבודתכן הסתיימה. כך תוכלו לקבל לוק מושלם, מדויק וללא הרבה מאמץ והשקעה מול המראה.

אוברול 2017
אוברול ג'ינס מעוצב

  

סגנונות – בניגוד למה שרבים מאיתנו חושבים, האוברול אינו בעל גזרה אחד ויחידה, אלא להפך. האוברול המושדרג שניתן למצוא כיום, קיים במגוון רחב של סגנונות, בגדים, גזרות, אורכים, כך שיכול להתאים לכל מבנה גוף שקיים. אין ספק שמדובר בבגד הפונה לקהל רחב במיוחד של לקוחות, שיכולות לבחור את הדגם המועדף עליהן ולהראות נפלא!

טרנדי – בואו נודה באמת- לא רק אנחנו אוהבות את האוברול, גם כוכבות טלוויזיה, שחקניות, אושיות אינטסגרם ואייקוני אופנה למיניהן- אין אחת שלא תוכלו למצוא לפחות תמונה אחת שלה לבושה באוברול מגניב ועדכני.

לסיום, אי אפשר להתעלם מהנוכחות העצומה של האוברולים השונים כאן בארצנו ואפילו בעולם. אפשר לומר שהאוברול הוכתר לטרנד החם של הקיץ, שנראה שגם יישאר איתנו עוד שנים רבות קדימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *