איפה הישראליות קונות נעליים?

נעליים שלושה צבעים

גפיים, מגפונים, נעלי עקב, נעלי סירה, נעלי אוקספורד, סנדלים, כפכפים, נעלי בית, נעלי ספורט, סניקרס, נעלי צבא… והרשימה אינה נגמרת.

שוק הנעליים כיום מרקיע שחקים ונמצא במגמת עלייה. בסופו של דבר, מדובר בביקוש שלעולם לא יגמר. יש היגידו כי מדובר בצורך בסיסי ויש היגידו כי מדובר באופנה. מה שלא יהיה – אין אחת שאין לה נעליים. ולחלק מאיתנו יש אפילו הרבה מהם.

בשנים האחרונות נעליים הפכו להיות פרטי אופנה מובילים במיוחד, אשר מגיעים במגוון רב של דגמים וגרסאות שכל אחד מהם מביע עמדה מסוימת. מחקרים מראים כי על מנת לדעת איזה סוג אדם עומד מולכם, יש להסתכל על הנעליים שלו. הנעליים שלנו יכולות להגיד הרבה על עצמנו ועל האישיות שלנו. כמו כן, מעבר לאישיות שלנו הנעליים שלנו יכולות לספר באיזו סיטואציה אנו נמצאים. כך למשל, לאירוע חתונה לא נגיע בנעלי סניקרס, ואילו לחוף הים לא נגיע עם נעלי עקב.

אם כן, בעולם בו המבחר הקיים בכל תחום הוא כמעט אינסופי, כך גם חנויות הנעליים. כיום ניתן למצוא שלל חנויות נעליים ברחבי הארץ. בין אם מדובר ברשתות, מותגים בוטיקים, או אפילו רשתות אופנה גדולות המציעות קולקציית נעליים למכירה בסניפים. מעבר לאותן חנויות, עידן האינטרנט והטכנולוגיה המפותחת הביאו לידנו מגמה חדשה ופופולרית במיוחד: הזמנת נעליים באינטרנט. לאחרונה החלו לקום שלל אתרי אינטרנט גם ישראליים וגם בינלאומיים שדרכם ניתן לרכוש נעליים במחיר משתלם, לקבל מידע מקיף ונרחב על טיב הנעליים וכן לראות תמונה וביקורות של לקוחות קודמים. לבסוף כמובן ניתן להזמין את הזוג ולקבלם במשלוח הביתה.

מגפיים שחורות

עם זאת, חשוב לזכור כי הנוחות שלנו לא פשוט חשובה מהנראות של הנעליים, וכי נעליים אינן טובות או איכותיות מספיק יכולות לפגוע לנו ביציבה ובגב. מכאן, שהחיפוש אחר הנעליים המושלמות צריך להיות מדויק יותר ואיכותי יותר. הרי איך שלא נסתכל על המצב – ככל שעובר הזמן המבחר שקיים לנו בתחום הנעליים רק גדל וגדל, ולפיכך, יש לעשות סדר בבלאגן.

לפניכן מספר חנויות אינטרנטיות שדרכן תוכלו להזמין את הנעליים הכי שיקיות, עדכניות, איכותיות, ובמחיר שלא יכניס אתכן למינוס:

  1. רוני קנטור – בחנות האינטרנטית של רוני קנטור, מעצבת נעליים צעירה ומבטיחה, תוכלו למצוא מגוון רחב של זוגות נעליים המתאימים לאירועים. החל מנעלי כלה שיקיות ואלגנטיות, עד לנעליים שטוחות (למי שלא חובבת עקבים), וכן שלל סוגי נעלי עקב בגבהים שונים ואביזרי אופנה. מדובר בנעליים איכותיות, העשויות בקפידה תוך שימת לב לפרטים הקטנים, ובנוסף, בעלות מראה ייחודי עם הטאצ' האישי של רוני קנטור המעצבת.
  2. Twenty-for-seven – רשת האופנה המצליחה והוותיקה החליטה בשנים האחרונות לתת דגש רחב על נעליים אופנתיות בעלות סטייל משובח שיכול להתאים כמעט לכל אחת. בtwenty-for-seven תוכלו למצוא את כל סוגי הנעליים: החל ממגפונים וממגפיים בחורף העשויות מעור איכותי או מבד, ועד לכפכפים מעוצבות ונוחות שימשו אתכן לימי הקיץ החמים. הנעליים המוצעות למכירה בסניפי הרשת של twenty-for-seven נחשבות לאיכותיות במיוחד, וככאלה אשר יוכלו לשמש אתכן לזמן רב. כמו כן, מדובר גם כן במחירים הוגנים. מעבר לסניפים הרבים של הרשת הפזורים ברחבי הארץ, תוכלו לרכוש את הנעליים גם דרך אתר האינטרנט של החברה, אשר דרכו תוכלו להזמין משלוח ולקבל את הנעליים של twenty for seven ישירות לביתכן. כמו כן, חשוב לציין כי לחברה קיים מעקב משלוחים וכן ניתן לבצע החלפה בקלות במקרה של מידה לא נכונה או טעות אחרת כלשהי.
  3. סטייל ריבר – חנות אינטרנטית שמציע למכירה מגוון רחב של מותגי בגדים ונעליים במחירים נמוכים באופן משמעותי. עם זאת, תוכלו להסיר דאגה מליבכן כיוון שמחיר הבגדים אינו אומר דבר על איכותם. כלומר, מדובר בסחורה איכותית למדי. בסטייל ריבר תוכלו למצוא נעלי סניקרס, מגפיים ומגפונים בעיצוב פשוט וקלאסי לחובבות הפשטות.
  4. We shoes – מותג אשר מאגד תחתיו מותגי נעליים רבים אשר נמכרים באמצעותו. בנוסף לכך, קיים למותג אתר אינטרנט שדרכו ניתן להזמין את כל הנעליים ולקבל הנחות ומבצעים. מבין המותגים הקיימים באתר ניתן למצוא מותגים כמו: BackJoy, Barmah, Crocs, candy ועוד.
  5. עדיקה – החלוצה הראשית בכל הנוגע לקניות אונליין. בעדיקה תוכלו למצוא פרטי אופנה, הלבשה והנעלה עדכניים ביותר, אופנתיים ביותר המתאימים לקהל יעד של בנות צעירות האוהבות להתלבש בסטייל. בעדיקה קולקציית נעליים רחבה בה ניתן למצוא את כל סוגי הנעליים גם לקיץ וגם לחורף ליום יום ולערב במחירים משתלמים. כמו כן, מומלץ לעקוב אחר מבצעים באתר.
  6. קליגולה – רשת אופנת נעליים ידועה ומוכרת לא מכבר. מעבר לסניפים הקיימים, תוכלו לרכוש את הנעליים גם באינטרנט. קולקציית הנעליים של קליגולה מאופיינת במראה אלגנטי, יוקרתי, סקסי, במחירים שלא קורעים את הכיס.
  7. Shoeshu – לכל מי שמעוניינת לרכוש מגפיים ומגפונים טרנדיים במחירים משתלמים במיוחד מדובר בחנות בדיוק בשבילה. קולקציות הנעליים מתעדכנות בתדירות גבוהה ביותר, על מנת להשאיר אתכן, הלקוחות מעודכנות בטרנדים החמים באותו הרגע. מעבר לכך, השימוש באתר האינטרנט של החנות נוח וידידותי למשתמש, כולל שירות לקוחות זמין ואדיב ברוב השעות היום.
חנות נעליים
הסוף לחנויות הפיזיות?

לסיכום, בין אם אתן חובבות נעליים מושבעות ומתחשק לכן לפנק את עצמכן בזוג נוסף, או בין אם אתן לא משתגעות על נעליים אלא פשוט זקוקות לזוג נעליים חדש, אין ספק כי תוכלו למצוא בקלות נעליים בול בשבילכן באחת מהחנויות ברשימה. סך הכל, מדינת ישראל היא מדינה קטנה, והטרנדים משותפים לכולנו, כך שללא ספק ניתן להגיד כי חנויות הנעליים המובילות באינטרנט בהחלט יודעות לספק את הסחורה ולהתאים אותה ללקוחותיה.

בפעם הבאה שתרכשו נעליים מאחת החנויות המוזכרות, תוכלו להיות רגועות ובטוחות כי מדובר בחנויות אמינות, בעלות אופציית תשלום מאובטחת, וכמו כן עם שירות לקוחות פעיל שיעמוד לרשותכן במקרים שתזדקקו לו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *