טיפים לשיער מושלם ב-4 שניות

שיער ורוד

עם כל כך הרבה סוגי שיער ושלל גישות טיפול שונות, נדמה שקשה למצוא את הפתרון המושלם שיתאים לך בדיוק. אז מה עושים? כל הפתרונות שיעבדו גם עבור השיער שלך, ממש כאן

קשה שלא להכיר את הסיטואציה הבאה – בוקר, יום עמוס באירועים לפנייך, אבל השיער מתעקש שלא להסתדר. יציאה מהבית עם שיער במראה עייף יכולה להרוס את כל היום, אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. בין אם יש לך שיער מתולתל, חלק, ארוך או קצר, אספנו כמה רעיונות עבור מוצרי שיער מנצחים לצד מוצרי שיער מעולים שיכולים לעשות לך את העבודה למראה אופנתי.

אז איזה שיער יש לך?

השלב הראשון בדרך לשיער מושלם ומהר, מתחיל במציאת הפתרונות שמתאימים לסוג השיער שלך. נשים מתולתלות לדוגמה, יצטרכו מוצרי שיער שונים לגמרי מנשים בעלות שיער חלק. כך גם כשמדובר בנשים בעלות שיער חלק באופן טבעי לעומת נשים שעברו החלקה – טיפול שהפך לנפוץ במיוחד בשנים האחרונות. כך שגם אם חברה מסוימת המליצה לך על מרכך מסוים או על אביזרי שיער שתמיד עובדים בשבילה, ייתכן שהם לא יתאימו עבורך.

מתולתלות ונהנות? 

הסוד לשיער שמסתדר במהירות מתחיל עם שטיפה נכונה. אם אתן משתמשות במרכך, הימנעו משימוש בכמויות גדולות באזור הקרקפת. עודף מרכך עשוי לדבוק בשיער גם לאחר השטיפה, להוביל למראה שמנוני, להכביד על התלתלים ועם הזמן אף לגרום לנשירה או לשבירת השיער. כדי להילחם בשיער יבש, השתמשו מדי פעם במסכה שמתאימה לסוג השיער שלכן. 

טלטלים
שיער טלטלי שמח

עברתן החלקה? 

הניחו בצד מוצרי שיער שיש בהם מלחים. מוצרים שלא מותאמים להחלקה עלולים לייבש את השיער שלכן, כך שכדאי להתייעץ עם הספר לגבי תכשירים שאתן שוקלות לצרף לשגרת הטיפוח. אם אתן מחזקות את התוצאה עם מחליק שיער ביתי, עשו זאת רק לאחר שהשיער התייבש כמעט לחלוטין. הדבר ישמור עליו לאורך זמן. בנוסף, השתדלו להנמיך את עוצמת המחליק. זה אמנם ייקח מעט יותר זמן, אבל השיער שלכן ייפגע פחות.

אביזרי שיער
עיצוב מושלם לשיער ע"י הוספת סרט

השיער נראה מלוכלך וחסר חיים?

אם לא הספקתן לחפוף בבוקר ואתן חייבות לצאת מהבית, אל דאגה. ישנם פתרונות רבים שיכולים לסייע לכן לעבור את היום בקלות, כך שאין סיבה להשלים עם רוע הגזרה. נוסף לכמה אביזרי שיער בהם קשתות, גומיות וסיכות שיוכלו לעזור להשליט סדר, ייתכן שתרצו להכיר גם את השמפו היבש. מדובר בתרסיס שניתן לרסס ישירות על שורשי השיער, לעסות מספר שניות אל תוך השיער ולעצב את השיער כרגיל. התרסיס מטפל בשומניות שהשיער אוגר ומוסיף לו נפח, מה שהופך שיער חסר חיוניות לשיער שאפשר לצאת איתו מהבית בכיף. וטיפ אחרון, קוקו הדוק נראה נפלא אבל העדיפו אביזרי שיער שלא מושכים אותו בחוזקה. זה אולי נראה מושלם היום אבל עלול לגרום לנשירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *