הכירו את בגדי הים של רשת הודיס

בחופשה, בבריכה או על שפת הים – כל בילוי שכולל בגד ים צריך להיות מהנה במקסימום, אז למה להתפשר על הנוחות או המחיר? בגדי ים מבית הודיס הם בדיוק הפתרון שחיפשת

חיכינו לו בכל גשם, יום קפוא ורגע שהצריך סוודר, והנה הוא לגמרי כאן. הקיץ כבר איתנו מכל הבחינות, ואפילו התקופה האחרונה לא הצליחה לשבש את התוכניות שלנו להגיע אל החוף, הבריכה או החופשה באילת. רגע לפני שלוקחים את המגבת, קרם ההגנה (זה חשוב!) ומשקפי השמש, אי אפשר שלא להתחדש באיזה בגד ים שיאפשר לנו להתחיל את העונה החמה ברגל ימין.

אלא שכמו שיודעת כל מי שחיפשה בגד ים אפילו פעם אחת, החיפוש אחר בגדי ים עשוי להפוך לאתגר לא קטן. איזו גזרה לבחור, האם ללכת על שלם או ביקיני? עם פרינט או חלק? תואם או בצבעים מנוגדים? האם המידה הזו מתאימה או שאולי צריך מידה אחרת? ואז כשהוא סופסוף מגיע אלינו, במקרה שהזמנו אונליין – פתאום לגלות שהבד שלו לא כל כך נוח, שהגזרה לא בדיוק מה שחשבנו, וששוב הגענו לנקודת הפתיחה. האם יש דרך לעקוף את המסע המתיש הזה?

בגדי ים
בגד ים של קיץ 2021

הכי מחמיא, הכי נוח, הכי הודיס

בהודיס, רשת הביגוד ששמה את הבייסיק בפרונט, נותנים לביגוד הבסיס את הכבוד שמגיע לו לאורך כל השנה. עם חולצות, מכנסיים, גופיות, סווטשירטים, וכל לבוש יומיומי שצריך להיות נוח ואטרקטיבי בעת ובעונה אחת. עם תחילת הקיץ, מציגים ברשת גם בגדי ים במגוון גזרות, בגד ים שלם וביקיני, כשגם הפעם הקו המנחה הוא נראות מקסימלית ונוחות מקסימלית. ובמחיר אקסטרה ידידותי!

אם אתן מחפשות בגדי ים בגזרה מחמיאה, מבגד נעים ונוח שפשוט לא תרצו להוריד, הודיס היא לגמרי הכתובת שלכן. במקום לנסות ולהתאים את עצמנו לבגד הים שבחרנו, למה לא להתאים בגד ים לצרכים שלנו? מבחר בגדי ים מחכים לכן באתר הודיס וגם בחנויות עצמן, עם היכולת לבחור מבין פרינטים שונים, ללכת על Mix & match או לדגול בקו אחד שעשה לכן את זה. 

הגזרות של הודיס הן קלאסיות, מושלמות לכל אירוע שמצריך בגד ים, וכאלה שיגרמו לכן להרגיש הכי טוב שיש. כל זה, בלי לוותר על ההדפסים החמים של העונה, הצבעים הכי חמים שיש, והטרנדים ששולטים בקו החוף. השנה למשל, תמצאו ברשת בגדי ים עם מחשוף מרובע, שהולך להיות מוטיב מרכזי בחוף הים ובבריכות.

והבד? אתן לא צריכות לדאוג לרגע. בדומה לבגדים, גם בעולם של בגדי ים הודיס דוגלים בבחירה ברכיבים מושלמים, נעימים, סופר נוחים וכאלה שמחזיקים מעמד לאורך זמן. אז אם מצאת בהודיס בגד ים שמתאים לך בול, את יכולה להרגיש בנוח לשמור אותו גם לשנה הבאה. נראה אותך בחוף?

בגדי הים של הודיס
איך לבחור בגד ים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *