הכירו את החנויות המשתלמות לקניית בגדי ילדים בזמן הקורונה

רכישת בגדי ילדים וילדות אופנתיים ממש לא חייבת להפוך לעסק יקר. באתרי החנויות הבאות תמצאו בדיוק את מה שהם זקוקים לו, ואפילו תצאו עם עודף

הילדים שלנו גדלים כל כך מהר, וזה ללא ספק מאוד משמח. אלא שלצד הגאווה על העובדה שהם הופכים מדי יום לבוגרים יותר, ניצבת הידיעה שהבגדים שקנינו להם רק לא מזמן כבר לא ממש מתאימים. בגדי בנים ובנות משרתים אותם תקופה קצרה בלבד, ועוברים לילד הבא או לתרומה במהירות מסחררת. 

מאחר שכולנו רוצים להיות צרכנים נבונים יותר, בייחוד בתקופה האחרונה, חשוב לנו להימנע מבזבוז מיותר. אבל איך מצליחים לספק את הרצון של הילדים להתלבש בבגדים נוחים, יפים ואופנתיים, בלי להישאר עם חור בכיס? רשתות האופנה הבאות, יספקו לכם את כל התשובות. ובגלל שבתקופת הקורונה חנויות ביגוד לא תמיד נותרות פתוחות, יש להן אפילו אתרים לרכישה נוחה מהבית.

אופנת קורונה
להשאר אופנתיים גם בתקופת הקורונה


  • אורבניקה – אורבניקה כבר הרוויחה מקום של כבוד ברשימת רשתות האופנה הישראליות, בזכות פתרונות ביגוד מובילים, אופנתיים וצבעוניים, שעוקבים אחר כל הטרנדים – ובמחיר משתלם במיוחד. גם קטגוריית בגדי ילדים של אורבניקה, עם בגדי בנים ובנות בגילים שונים, לא נותרת מקופחת לרגע. כך שתוכלו למצוא בה מגוון עשיר של פריטים בעלות אטרקטיבית. את הקולקציות של אורבניקה תמצאו בכל חנויות הרשת ברחבי הארץ, וגם באתר הידידותי שהיא השיקה לאחרונה.


  • נקסט – את אתר הקניות הבריטי הזה ממש אין צורך להכיר לפאשניסטיות, שרוכשות בו כבר תקופה ארוכה פריטי ביגוד בעלויות הכי שוות שיש. עם זאת, רבים לא יודעים שלנקסט יש גם קטגוריית בגדים לילדות ולילדים, מגיל ינקות ועד למתבגרים שכבר יודעים לגמרי מה הם רוצים. 

 

  • טרמינל איקס – טרמינל איקס הוא אתר אינטרנט ישראלי שמתפקד כ"קניון" וירטואלי, ומאגד במקום אחד רשימת מותגים ארוכה בטווח מחירים רחב. תוכלו למצוא בו כמעט הכול, כולל בגדי בנים ובנות. רשימת החנויות שמוכרות בגדי ילדים היא ארוכה, החל מפוקס, דרך גאפ ועד ליוניקלו. בתקופה שבה הקניונים עצמם נותרים סגורים שבועות ארוכים, מדובר בתחליף לא רע בכלל. בנוסף, תוכלו לעתים גם למצוא בה מבצעים על בגדים לילדות ולילדים, אז כדאי לפקוח עין.

 

  • Carter’s – פתרון משתלם במיוחד לחובבות בגדי ילדים מתוקים באיכות טובה. תוכלו למצוא בקרטר'ס מגוון רחב מאוד של אפשרויות עבור הדור הצעיר, החל מביגוד יומיומי ועד לבגדים שמתאימים לאירוע מיוחד. וגם אם בתקופת הקורונה אירועים כאלה לא מתרחשים לעתים קרובות, כולנו תקווה שבעתיד הקרוב כבר נחזור לשגרה המבורכת.

 

  • גולף קידס – בגדי בנים ובנות נוחים, איכותיים ומלאים בסטייל, בקטגוריות מחירים שונות. לעתים תוכלו למצוא באתר של הרשת גם מבצעים שונים, כך שמומלץ להישאר עם אצבע (אופנתית) על העכבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *