סריגים – ביגוד אופנתי מרשים

סריגים כפריט לבוש אופנתי מתאימים כיום ללבוש לא רק בימים קרים וחורפיים, אלא גם בימים אביביים ונעימים יותר ואף מיועדים ללבוש בימי הקיץ החמים. המראה המהודר של סריגים עם שילוב מושלם של נוחות, רכות ויוקרה הוא מראה מושך לכל היממה ולכל עונה שהיא בשנה.

סוודרים קיימים במגוון רב של דגמים שונים, כמו גם חומרים וצורות שונות: סריגים שהם דקים, קלילים ואופנתיים, מחממים ועבים במיוחד, וכן מבחר רחב ואף מפתיע של שילובי טקסטורות, צורות גיאומטריות, אופני סריגה שונים, סריגים בעלי גזרות רבות או צבעים שונים. נוח ונעים יותר ללבוש אותם בעונות קרירות יותר ובחורף, או לשלב אותם כפריטי לבוש נוספים על הלבוש ליום יום.

רבים הם למעשה עליוניות הנלבשות מעל גופיות או מעל חולצות. גם בעונת הקיץ קיימים סריגים שהם דקיקים הרבה יותר בעבי שלהם וכן עשויים מחומרים חמים פחות. עקב הצבעוניות הרבה של סריגים, עם מבחר הסגנונות המגוונים שהשוק מציע, פריט לבוש זה הפך לבעל מראה יוקרתי ומהודר יותר המתאים ללבוש עבור כל אירוע שהוא או לכל מטרה- לעבודה, לאירוע ערב או ללבוש שגרתי בבית.

סוודרים מתאימים לטעמים של כל הקהלים- החל מסריגים לתינוקות ולפעוטות, סריגים לילדים או סריגים לנשים ולמבוגרים. רבים בוחרים ללבוש את הסריג כמו מעיל או סוודר קליל יותר וכשהוא נוח יותר לנשיאה. כאשר בשעות הערב נהיה קריר יותר הם משתמשים בסריג כלבוש עליון המגיע עם כפתורים. חומרי הבדים מהם עשויים סריגים גם הם מגוונים מאד, איכותיים ונעימים כגון סריגי כותנה, ממשי או מצמר.

פריט לבוש זה אהוב על כל הגילאים עקב איכותו הגבוהה. גם הצבעים של רב גוניים- החל מסריגים בעלי צבעי יסוד ועד לשילובי צבעים וצורות, לכל סריג שימוש פרקטי ושונה היכול להתאים עצמו בקלות לכל רגע בשעות היממה.  

מגוון של קטלוגים שלמים היוצאים לאור עם דוגמאות של סריגים חדשים בשוק ההלבשה יסיעו לכם לבחור את הסריג המתאים לכם עם המחיר הנוח ביותר לתשלום. אחת מהחברות המובילות היום עם המגוון הגדול ביותר היא חברת הבגדים רנואר, אפאשר להכנס לאתר החברה לקטגוריית סריגים ולמצוא את הפריט המושלם בשבילכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *