עולם בלתי נגמר של נעליים

החל מגיל שנתיים לערך, בו על פעוט מתחיל לעשות את צעדיו הראשונים וללכת, נעליים מלוות אותנו מן הצעד הראשון הזה למשך כל רגע בקצב דינאמי. ובעיקר בקוד התרבותי של החברה כיום, נדמה כי לנשים יש תמיד מעט מדי נעליים בארון ומעט מדי ארונות שיוכלו לאפסן את כל הנעליים שהן קנו או מעוניינות לקנות.

בעוד מגוון סוג הנעליים לגברים הוא סולידי לרוב, או נוטה להיצמד לקו בסיסי דומה בעיקרו ללא שינויים מהותיים או קיצוניים- החל מנעליים ליום יום, נעלי ספורט או סניקרס ועד לנעלי ערב. נעליים לגברים גם נוטים להיות בצבעים בסיסיים בלבד כגון נעליים בצבע שחור, חום או כחול, אצל נשים לעומת זאת – נעלי נשים ידועות כלא רק עם מגון עצום של גזרות ודוגמאות, אלא גם מגיעות בצבעוניות עזה, ולמעשה בכל קשת הצבעים עד לנעליים מוזהבות, כסופות, מבריקות וכמובן מקושטות בתחרה, באבנים יפות או בפאייטים מבריקים, בתחרה או באבזמים ייחודיים.

בכל עונה ניתן כלקוחות בכל גיל למצוא כל מה שרוצים או מחפשים בנעליים- לגברים מגוון אין סופי של נעלי סירה, ספורט, נעלי מוקסינים, נעליים לפעילות בשטח ונעלי ערב יוקרתיים ומהודרים במיוחד, ולנשים גם כן המגוון הוא סוחף וחסר גבולות- מגפיים אופנתיות במבחר גדלים וחומרים, נעליים אלגנטיות, נעלי עקב, נעליים בסגנון הקלאסי של אוקספורד, נעליים בסגנון של נעלי בלט ועד לסניקרס או נעלי ספורט במותגים מובילים רבים.

אין ספק שכולם אוהבים נעליים, גם גברים וכמובן ילדים, ובעיקר זהו פריט החביב לקניה על נשים בין אם הן בוחרות לקנות נעליים שטוחות או נעליים עם עקבים חשוב להן שהנעליים יהיו נוחות אך בעיקר בולטות ומיוחדות במראה שלהן. חוויית השופינג של קניית נעליים עבור נשים היא חוויה בפני עצמה בה כדאי יהיה לשים לב לכל פרט קטן, לבדוק כל סוג נעל קיימת עד שבוחרים את הזוג המתאים במראה ולא רק לקנות את הנעל שתהייה נוחה במיוחד עבורן. עולם הנעליים משתנה בקצב מואץ ולמרות צורתו הבסיסית הדומה הוא מעניק עולם גדול ובמה ענקית לעיצובים מקוריים ויוצאי דופן במיוחד.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *