קניות באינטרנט – כל הטיפים והמידע שרציתם לדעת

לפני חצי שנה הייתה לנו ישיבה במסגרת הנהלת החברה שמטרתה הייתה לבחון ערוצים שונים לשדרוג החברה ולהפוך אותה ליעילה יותר ורווחית יותר. על מנת לעשות זאת הגעתי למסקנה שאין ברירה והצעתי שנקים אתר קניות באינטרנט. אין מה לעשות, עסק שמכבד את עצמו מבין שהוא חייב שיהיה לו אתר קניות באינטרנט על מנת להיות רלוונטי לאופן שהמסחר עובד בו כיום. כאשר מפעילים אתר קניות באינטרנט אז כל מנוף המכירות מקבל תפנית ועליה משמעותית.

יש אנשים שמעדיפים לעשות קניות, ולא משנה של מה ושל איזה מוצר, במהלך יותר העבודה במשרד. אנשים יושבים רוב היותר מול המחשב וכל אחד צריך הפוגה לפעמים מהעבודה השוטפת, קריאת מסמכים ומעלה לאי מיילים. כאשר זקוקים להפוגה כזו לעיתים הולכים להכין כוס קפה או לקנות איזה שהוא מאפה טעים אבל לעיתים רוצים לגלוש באתרים אחרים אשר יתנו למוח קצת זמן הפוגה מהמשימות בעבודה.

אחד הדברים שנותנים מענה לצורך הזה בהפוגה הוא אתר קניות באינטרנט. אפשר בזכות הזמינות של האתר לשוטט בו ולעיתים עצם השיטוט הוא זה שגורם לאנשים לקנות. החוכמה של בניית אתר קניות באינטרנט בצורה חכמה היא כזו שמאפשרת את המעקב אחרי אנשים שנכנסו לאתר ופרסום פרסומות שיגרמו להם להיכנס שוב. כמו כן ליצור מצב שנמצאים באתר כמה שיותר זמן. ככל שאדם נמצא באתר יותר זמן יש סבירות גבוהה יותר שהוא ירכוש יותר מוצרים. אם אתר קניות באינטרנט מעוצב כך שהוא מזמין ובנוי בצורה חכמה הוא יגרום למי שקנה מוצר כלשהוא לרצות להישאר ולקנות עוד מוצרים. צריך תמיד להקפיד שגם אם רוצים להגיע לאיזור הקופה ולשלם ולצאת מהאתר, להציע עוד מוצרים במבצע או מוצרים רלוונטיים למה שקנה הרוכש באתר.

כאשר מישהו קונה בחנות פיזית יש לו חוויה מסוימת אבל כאשר הוא קונה באתר קניות באינטרנט זו חוויה אחרת לחלוטין. כדאי מאוד להשקיע בעיצוב של האתר ואיך שהוא בנוי משום שאם הוא מעוצב בצורה חכמה הוא יהיה מנוף נהדר להעלאת אחוז המכירות של בית העסק ואז ימצו את הפוטנציאל שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *