מעילים – חיפוש קשה

עולם האופנה של נשים הוא עולם הרבה יותר מפותח ונוח מאשר עולם האופנה של גברים. לרוב הלבוש של הגברים הוא סטנדרטי ודי משעמם ולכן אם רוצים לקנות משהו מיוחד ומעניין יותר אז צריך להשקיע ולחפש בחנויות מיוחדות. אחד הדברים שקשה למצוא כביגוד מיוחד הוא מעילים. בגלל שהאופנה שלהם מאוד סטנדרטית ודי משעממת אז קשה למצוא מעילים שהם יפים במיוחד או מיוחדים.

מעילים לגברים בדרך כלל מגיעים בצבעים של שחור, אפור וחום ולעיתים גם כחול כהה. הרעיון בצבעים האלו הוא גם שזה לא יהיה מעילים אשר לא יהיו יעילים ואז יהיה קשה להתאים אותם לבגדים שונים ואז יהיה מעיל אבל הוא לא יתאים לשום דבר שהאדם שלובש אותו לובש. אם כבר צריך להישאר בספקטרום של הצבעים המשעממים והסטנדרטיים אז לפחות העיצוב של המעילים צריך להיות יפה. חשוב שהגזרה תהיה מרשימה ושמי שלובש את המעיל לא יראה כמו איזה פלקט משעמם המהלך ברחוב.

על מנת למצוא מעילים שהם יפים ומיוחדים כדאי לבצע חיפושים בחנויות מיוחדות או אפילו באינטרנט. שכשקונים משהו שמיובא מחו"ל ולא קיים בארץ, הסיכוי שיהיה עוד מישהו בארץ שיש לו את המעיל הזה הוא נמוך מאוד ואז הלובש של אותו מעיל מרגיש מיוחד מאוד. מעילים לגברים זהו סקטור אשר בדרך כלל הוא יחסית קטן בחנויות בגדים משום שבגלל שבלאו הכי המעילים מגיעים במעט מידות ובמעט צבעים ולכן אין טעם להשקיע במקום רב בחנויות. עדיף להקצות יותר מקום ללבוש שבאמת אפשר להשקיע בו ושיש בו מבחר כמו למשל סוודרים, חולצות ארוכות ומכנסיים. מעילים יכולים להחזיק הרבה מאוד שנים ולכן כדאי לרכוש שניים שלושה מעילים אשר הלובש יוכל להנות מהם הרבה שנים ולא יצטרך להחליף אותם כל שנה או שנתיים.

זה מסוג פרטי הלבוש שמשתלם לרכוש כאיכותי יותר משום שהוא לא נהרס או יוצא מהאופנה כל כך בקלות ואז אפשר ללבוש אותו לאורך מספר שנים וללא כל בעיה. זה החיפוש הקשה מבין פרטי הלבוש אבל כאשר מוצאים משהו זו מציאה שתשרת את מי שקנה אותה להרבה שנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *