סניקרס גברים – ספורטיבי וגם יוקרתי

סניקרס גברים שיוצר כנעל ספורט עבור שחקני כדורסל, סחף במהירות רבה את כל העולם, המראה המיוחד והמושך של סניקרס גברים הדליק את כל הציבור שהתאהב בסניקרס והחל לקנות את הנעליים האלו בכמויות אדירות.

אט אט סניקרס גברים לא היו מיועדות לגברים בלבד, אלא האופנה שסחפה את העולם החלה לעצב סניקרס לכל שכבות הגיל, גם לנשים ולילדים ומגוון הדוגמאות, הצורות והצבעוניות הפכו לתוססים, עשירים ומגיעים במבחר דינאמי ואין סופי. העיצוב הבסיסי הספורטיבי שלה נשאר והוא זה שכבש את כולם אך לצד נעלי הספורט היום יומיות האלו, סניקרס גברים יוצרו כנעליים אופנתיות ויוקרתיות במיוחד בקשת של עיצובים מהודרים ויוצאי דופן.

הנעל הספורטיבית האיכותית לא רק הייתה נוחה ללבוש, אורטופדית ושומרת על בריאות כף הרגל, העיצוב שלה היה פשוט וכובש מצד אחד והמחיר מתאים לכל כיס וזול במיוחד, האיכות של הנעל הייתה גבוהה ללא התרפטות או קרע המאפיינים נעליים אחרות, ומצד שני סניקרס גברים משדר פאר רב ויכול להתאים בקלות רב גם לאירועי ערב מחויטים ויוקרתיים מאד. סניקרס היווה במה גדולה למעצבים ולעולם היצירתי העז שלהם, ואכן מבחר הדוגמאות של סניקרס הפך אף לפריטי אספנות עם יותר צבעוניות, יותר שילוב של חומרים שונים ויותר הדפסים ועיצובים גראפיים כיד הדמיון הטובה. החופש הזה העניק את התדמית הרצויה- נעל איכותית הנשמרת לזמן רב גם לאחר שימוש רב וארוך, ונעל הנשארת תמיד אופנתית, צעירה ומשדרת עכשוויות ויופי.

בעוד נעליים אחרות נזרקות בקצב מהיר יותר סניקרס גברים נשארות לזמן רב מאד ואף נרכשות בכמה זוגות, מהמראה המיוחד שלהן לא ניתן להתעלם גם אם הן מגיעות בצבעים סולידיים חלקים של שחור או כחול או בתוספת של שרוכים. ובמיוחד לגילאים רכים יותר ולגילאי ההתבגרות כאשר הרגל עדיין צומחת, נבנית ומתפתחת סניקרס הוכיחו את עצמן לאורך השנים כנעליים חזקות ואיכותיות במיוחד עם חוזק אורטופדי מצוין ועמידות גבוהה לזעזועים או חבטות. הנעל הפכה לפופולארית כל כך ועברה שינויים רבים עד כי יוצרה גם כנעל עור מבריקה עם גימורים שפיציים המיועדת כנעלי ערב לגברים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *