בלייזרים – הפריט המושלם לסתיו

עונות המעבר הן העונות הקשות ביותר ברמת הלבוש. יוצאים בבוקר מהבית כשקר עדיין כי השמש עוד לא זרחה ועוד לא מחממת, במהלך היום השמש נמצאת במרכז השמיים ואז מתחיל להיות ממש חם ולא נעים ופתאום הביגוד החם שלבשנו בבוקר הופך להיות מציק ומיותר וחם מאוד ולא מפסיקים להזיע. אחר כך, בהמשך היום, מתחיל להתקרר ואז נזכרים למה בעצם התלבשנו כל כך חם כמו שהתלבשנו.

בערב כאשר הולכים הביתה מהעבודה הבגדים החמים מקבלים שוב את תפקידם משום שממש קר ואז מתעטפים בכל השכבות. אחד הפתרונות הטובים ביותר לכל הלאגן הזה הוא ג'קטים. מה שצריך לעשות בעונות מעבר הוא לדעת לבחור את הבגדים הנכונים אשר אפשר בקלות להסיר אותם וללבוש אותם מחדש והם לא פוגעים בלוק הכללי. כלומר, הג'קט מהווה תוספת ראויה ומתאימה ללבוש הכללי ואז אם מוסיפים אותו זה יופי ואם מסירים אותו הלבוש עדיין נראה טוב ולא מוזר או משהו כזה.

כאשר יש בלייזרים שהם נוחים ולא כבדים מדיי, אז זה לא כל כך נורא ללכת איתם לעבודה ובמקרה הכי גרוע להסיר אותם. בלייזרים יכולים להיות מכל מיני סוגים: מעור, מצמר, מכותנה ואפילו כאלו דקים אשר רלוונטיים דווקא לימים האחרונים של עונת הקיץ ולא בהכרח לחורף הקר. חשוב לדעת להתאים את סוג הבלייזרללוק הכללי. אם הולכים לעבודה אז אפשר ללבוש ג'קט עור או אחת מבד סינטטי אשר מהווה סוג של עליונית נוספת על הבגדים האחרים שיש. כאשר הולכים לפגוש חברים או לאיזו שהיא פעילות אחרי הצהריים אפשר ללבוש בלייזרים שעשויים מכותנה או מצמר קליל. אם מדובר על להיות בבית וסתם מחפשים איזו שהיא שכבה עליונה שהיא לא סוודר אפשר בלייזר שהוא מבד רך כזה ולא משהו מהודר מדיי.

הכי כיף שאפשר לשחק עם הלוק וכל פעם ללבוש ג'קט אחר בהתאם למקום שאליו הולכים. הרבה פעמים בלייזרים מתאימים רק לעונות מעבר משום שבקיץ זה חם מדיי ללכת איתם ובחורף קר מדיי וצריך מעיל. באופן זה הם הכי יעילים ונוחים בעונות המעבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *