בגד ים- אופנה שכל קיץ משתנה

כולנו מתחברים לאופנה המיוחדת של בגד ים שיהיה מושך במידה, נוח ובעיקר משדר מראה גוף יפה ושלוו. אנחנו מחפשים אחר בגד ים שיהלום אותנו, אבל גם יהיה מאד מהנה בחוף הים או בבריכה, ושיהיה לנו נוח ללבוש אותו ולהרגיש טוב איתו. לא רק בגד ים של נשים מגיע בשלל רב של דוגמאות, מותגים, צבעים ואיכויות- אם זה בגד ים שלם או בגד ים בקיני, גם אופנת בגדי הים של הגברים היא אמנם סטנדרטית בדוגמאות שבה, כוללת מכנסיים קצרים או בגדי ים מסוג ספידו, אך גם היא משולבת באופנות רבות, צבעוניות, זוהרות עם מותגים מובילים בולטים, עיתוני אופנה ותצוגות אופנה מרכזיות בנושא, וכן קיימות גם היום חנויות רבות ומוצרים נלווים רבים בנושאי גלישה וביגוד ימי.

בגד ים יצר אופנות של גלישה ושל תרבות ביגוד הקשורה לעולם המים, החופים, עולם הרחצה, הבילוי והפנאי. לבוש המיועד לעומת זאת לתחרויות שחיה ספורטיביות, נוצרים באופן מיוחד ומקצועי כך שיקטינו כמה שיותר את החיכוך בין הגוף למים ויצרו תנועה מהירה וחלקה יותר בזמן השחייה.

אנשים רבים שאינם מעוניינים לחשוף את גופם באופן פומבי כל כך, יכולים להשיג בגדי ים שהם כמו בגדי גוף וניתן לשלב אותם עם חולצה או אף כמכנס טייץ. לאורך ההיסטוריה בגדי הים שהחלו כשמרניים וארוכים, שינו צורות, חומרי גלם ואופנות מרובות, והן מיוצרות כיום באלפי דוגמאות כאשר בכל עונת קיץ יוצאות קולקציות חדשות עם תצוגות אופנה של בגדי ים וחוף בכל חברת ייצור של בגדי ים ובמיטב חברות המותגים המובילות. אם בתחילה בגדי הים היו סגורים ושמרניים מאד, צנועים ולא חשפו אף לא חלקי ידיים ורגליים, ובגדי הים כפי שאנו מכירים מסרטים ישנים וקלאסיים היו ארוכים ומשולבים בפסים, כבר בשנות הארבעים החלה לצוץ אופנת הביקיני המפורסמת עם מרווח הולך וגדל שחשף את הגוף, בעיקר את גוף האישה, באופן בולט ורב יותר.

בתחילה מטעמי צניעות הוסתר הטבור, אך כבר בשנות השישים בגדי הים של נשים הפכו לנועזים וחושפניים הרבה יותר ובהמשך משולבים בהשפעות מברזיל או מאפריקה שם ערום אינו קשור בצניעות והוא חלק משגרת החיים.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *