נעלי סניקרס

נעליים

נעלי סניקרס הופכות יותר ויותר טרנדיות בנשים האחרונות. אם בעבר נעלי סניקרס לא היו פופולריות כל כך בישראל והיינו רואים אותם בעיקר בסרות אמריקאיות, כיום יותר ויורת ישראלים מעדיפים לנעול נעלי סניקרס ברוב שעות היום

נעלי סניקרס הן מצד אחד, כאמור, נעליים מאוד יפות ומעוצבות אשר תורמות לסטייל הכללי של הנועל אותן ומצד שני הן עשויות מחומרים אווריריים ונוחים מאוד והן בדרך כלל מומלצות על ידי הרופאים האורתופדיים.

במאמר קצר זה ננסה לבחון את נעלי בסניקרס השונות ונציג לכן את 3 נעלי הסניקרס המובילות בארץ ובעולם.

תחילה, כמובן יש את נעלי סניקרס הפופולריות ביותר והמובילות ביותר בעולם בצורה בלתי מעורערת, אלו נעלי האול-סטאר. נעלי האול-סטאר למעשה מהוות עבורנו את כל מה שנעלי סניקרס צריכות להיות – נוחות, יפות, קלות. את נעלי באול-סטאר נראה כי לובשים אנשים בכל הגילאים ולאורך דורות רבים. אז מהו למעשה הסוד של נעלי הסניקרס בדמות האול-סטאר?. אנו חושבים כי נעלי האול-סטאר מהוות עבור רבים פתרון נוח ויפה לחיי היום יום שלהם. אנו רוצים להסתובב ביום יום הלחוץ עם נעליים נוחות, נעליים לא יקרות מדי ונעליים שהן יחסית לא מושכות תשומת לב, כל אלה נמצאים יחדיו בנעלי האול סטאר והופכות אותן לפופולריות כל כך.

בנוסף לנעלי האול סטאר, ישנם את נעלי הסניקרס שתמיד היו טיפה מאחוריהן והן נעלי הסניקרס של נייקי. נעלי הסניקרס של נייקי ידועות לנו בעיקר בשל הסמל הגדול של החברה משני צדי הנעל. נעלי הסניקרס של נייקי מתגאות בעיקר בכך שהן נעליים מאוד נוחות ובריאות לגב ש הנועל אותן. אכן, נעלי הסניקרס של נייקי מאוד נוחות להליכה ומהוות עבור רבים את הפתרון הבריא ביותר לגב שלהם. אנו חושבים כי נעלי הסניקרס של נייקי עושים בשנה האחרונה עלייה מטאורית בתחום העיצוב, וכיום נעלי בסניקרס של נייקי נראות הרבה יותר עדכניות ורלוונטיות עבור צעירים, שמצד אחד רוצים לשמור על הגב שלהם ומצד שני רוצים להיראות הכי טוב שהם יכולים.

הסוג האחרון, שלאחרונה מאוד מוביל בתחום נעלי הסניקרס הוא הסוג של ואנס. נעלי הסניקרס של ואנס הן נעלי סניקרס שונות מהשאר. יש אף כאלה שלא מסווגים את הנעליים של ואנס כנעלי סניקרס, אך אנו חושבים כי אלה עומדות בכל הדרישות על מנת להיות נעלי סניקרס מן המניין. נעלי הסניקרס של ואנס הן למעשה נעליים שטוחות וקטנות, אשר דרך כלל בעלות צבע אחיד. נעליים אלה הן למעשה האבולוציה של נעליה הסניקרס והן מהוות סוג של פריצת דרך בכל הנודע לנעלי סניקרס. הנעליים של ואנס הן נעליים מאוד פשוטות, ללא הדפסים וללא סמלים והן מהוות את הנעליים הפשוטות ביותר, אך עם סטייל רב.

נראה כי תחום נעלי הסניקרס הוא רחב ורב גוני. במאמר זה הבאנו מספר קטן של דוגמאות לנעלי הסניקרס המובילות, אך כמובן שסוגי הנעליים הרב הוא אינסופי ומגוון, וטוב שכך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *