סדר בבלאגן – תכירו את סוגי הג'קטים הנפוצים

בגדי חורף

קיימים סוגי לבוש רבים מאוד ולכל אחד מהם הייעוד שלו. פריטי לבוש כמו מכנסיים וחולצה הם מוצרי בסיס שאין מה להרחיב עליהם. ג'קט לעומת זאת הוא פריט מיוחד שיכול לשדרג כל לוק ולשנות לגמרי את נקודת המבט. כדי להבין טוב יותר במה מדובר ריכזנו עבורכם את סוגי הג'קטים הנפוצים.

מי צריך ג'קט?

ג'קטים, בלייזרים וחליפות- בסופו של דבר כל פריטי הלבוש האלה הם משפחה אחת. ג'קט הוא מעיל קצר או דק ויכול להיות עשוי ממגוון חומרים. בלייזר הוא למעשה סוג של ג'קט או חלק עליון של חליפה הנרכס באמצעות כפתורי מתכת. חליפה היא למעשה סט בגדים מתואם הכולל ג'קט, מכנסיים וחולצה.

ג'קט הוא אחד מפריטי הלבוש האלה שלא מתאימים לכל יום, ויש להשקיע מחשבה לפני שלובשים אותם. הוא יכול להיות אביזר שמשדרג את הלוק שלכם והופך אותו לחגיגי יותר, או פשוט נותן טאצ' ייחודי למראה בו בחרתם. כדי להתאים לעצמכם ג'קטים למלתחה ריכזנו עבורכם את סוגי הג'קטים הנפוצים.

שקיעה
מתאים לכל מצב

המחויט

אם יש לכם אירוע ואתם חייבים להיראות הכי חגיגיים שאפשר ג'קט מחויט הוא בדיוק מה שאתם צריכים. הג'קט המחויט יכול להיות חלק מחליפת שלושה חלקים בשילוב עניבה, או להגיע כפריט משלים בצבע אחר משאר הביגוד.

ג'קט שהוא חלק מחליפה נחשב חגיגי יותר, כך למשל מקובל שחתנים לובשים חליפת שלושה חלקים. ג'קט המגיע בנפרד נחשב חגיגי פחות, אך רבים יסכימו שהוא דווקא משדרג את הלוק עוד יותר ומעניק ללובש אותו הופעה מיוחדת.

 

ג'קט עור

ג'קט העור תמיד היה כאן, נוכח במלתחות של רבים ורבות והוא כנראה גם יישאר לנצח. הוא מגיע במגוון גזרות וצבעים ומוסיף ייחודיות ועניין. ג'קט עור חום יעניק מראה עממי ופשוט יותר ואילו ג'קט עור שחור יעניק לכם את המראה הרוקיסטי.

אחד הסוגים הנפוצים הוא ג'קט האופנוענים שמגיע בדרך כלל בצבע שחור ומעניק מראה של רוקנרול. הג'קט הזה לא מתאים רק לאופנוענים, ומעצבים מסוימים אף שילבו אותו עם שמלות מחויטות. ג'קט מעור יכול להופיע גם בצבעים נוספים, כך למשל ז'קט עור אדום יוסיף בוהק ונוכחות מיוחדת וישטוף את הסביבה שלכם בחיות ואור.

ג'קט עור
מתאים לכל מצב

ג'קט ג'ינס

עוד פריט לבוש נצחי שיצא מהאופנה למספר שנים אך בשנים האחרונות חזר בגדול הוא הג'קט ג'ינס. בד הג'ינס הוא בד קשיח ומיוחד שיוסיף לכם קשיחות ואופי מול הסביבה. בקיץ הישראלי הוא ישמש אתכן כאמצעי משלים לשמלה קצרצרה כדי להתמודד עם הקור במשרד ובחורף הוא יחמם את הכתפיים בערבים קרירים.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור כשחושבים על לבישה של ג'קט גינס הוא שאין לשלב אותו עם מכנסי ג'ינס. זה לא מחמיא לכם וכדאי להימנע. ג'ינס עם ג'ינס יהיה מהלך מוזר שלא יוסיף לכם נקודות אופנתיות בשלב זה.

 

ג'קט שחור קלאסי

ג'קט שחור הוא הפריט שכל אישה חייבת במלתחה שלה. ג'קט שחור מחויט יתאים עם חולצה מכופתרת ואלגנטית וג'קט קלאסי יתאים עם גופייה בצבע מעניין ומכנסי סקיני. גם ג'קטים ארוכים נכנסים לקטגוריה הזו, כך למשל ג'קט באורך הירך עשוי להתאים עם חצאית ומגפיים.

 

הצבעוני

ג'קטים שחורים הם פריטים קלאסיים, אבל לפעמים בא לנו להתפרע. יש ימים אותם נרצה לצבוע בצבעים עזים ולעשות אותם חיים יותר. אחת הדרכים הטובות לעשות היא במאמצעות לבוש צבעוני שיקרין עלייך ועל הסביבה שלך.

ג'קט צבעוני בשילוב ביגוד תואם יגוון את היום ויוציא את השגרה מאפרוריותה. כך למשל, אם בא לך לשדר אופטימיות אינסופית תוכלי לבחור בג'קט סגלגל ולשלב איתו מכנסיים כחולות שישתלבו היטב בצבעים.

 

המיוחד

אין כמו רושם ראשוני כדי להתחיל את הערב, וג'קט בהחלט יכול לעזור להשיג אותו. הג'קט הוא פריט הלבוש העליון ביותר, וכאשר נכנסים למקום כלשהו הוא יהיה הדבר הבולט ביותר על הגוף. ג'קט מיוחד יעניק לכם כניסה מרשימה ביותר לאירוע שתותיר חותם מיוחד בכל מי שיראה אתכם.

ג'קט צבעוני
לא מתאים לכל אחד ולא לכל מצב

ווסט

אחיו הצעיר והרזה של הג'קט הוא הווסט. זהו מעין ווסט חסר שרוולים ובדיוק כמו אחיו הגדול יכול לשדרג כל מראה. הווסטים מגיעים בשלל צבעים ודגמים ותוכלו לבחור בין ווסט ג'ינס, עור, צמר ועוד. ווסט יכול להתאים כבגד מחמם בערבים קרירים וגם כלבוש מכובד ליום עבודה במשרד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *