מכנסיים- פריט הלבוש הנמכר ביותר

אחד מפריטי הלבוש הנמכרים בתדירות רבה וגבוהה, וכן כפריט אופנתי מוביל, מכנסיים הן המרכיב העיקרי בכל מלתחה ובכל ארון. מכנסיים משווקים ומיוצרים מסוגים רבים שונים של חומרים למשל מכנסיים העשויים בד, מכנסיים בעיצוב שונה ובמגוון גדול ורב של סגנונות, דוגמאות או מותגים מובילים שונים.

כל חברות הביגוד מייצרות ומשווקות כיום סוגים רבים מכנסיים, בכמויות מסחריות גדולות בשוק אופנה בעל מחזור עסקי גדול ורב. מכנסיים מהווים פריט לבוש בלתי נפרד מכל קולקציה של בגדים ומכל מלתחה קיימת- אם זה ג'ינס, מכנסי ברמודה קצרה או מכנס בגזרה ארוכה יותר, מכנסי בד בצבעים שונים, מכנסי עור, מכנסי משי, מכנסיים ללבוש הערב ובסגנון המחויט כחלק המגיע מחליפת ערב יוקרתיות, ועד לכל סוגי המכנסיים שהם מכנסי טרנינג יום יומיים ופשוטים לשם עריכת כל פעילות ספורטיבית, או למראה הלבוש הקליל והספורטיבי, טרנינגים מיועדים ליצור הרגשה נוחה בלבוש ביתי, כמו מכנסי הפוטר שמיועדים גם הם לפעילויות ספורטיביות או משמשים כפיג'מה לבית.

סוגים רבים נוספים ומגוונים של ייצור המכנסיים הם אלו המיועדים לרכיבה על סוסים, לספורט, ישנם גם מכנסיי גזרות שהן נפוחות יותר במראה שלהן ועד למגוון ומבחר גדול ונוסף של סוגי מכנס שונים. גם כל האופנות, המוצגים השונים, הגזרות והטרנדים הקשורים לנושא יצור המכנס בצורותיו המשתנים הם מאד דינאמיים ומהירים. אופנות רבות מתעדכנות בכל עת ומגיעות לכל תצוגות האופנה העיקריות בעולם, תצוגות מרהיבות הקשורות לכל האופנות המרכזיות ביותר מרחבי העולם, תצוגות אופנה שמראות ומציגות למעשה כל קולקציה חדשה ביותר בתחום הביגוד, ההלבשה וכן בתחום שיווק המכנסיים. המכנס נחשב לסוג לבוש זמין ויום יומי, אינו יקר לרכישה, אולם מכנסיים רבים הם למעשה מיוצרים כמותגים מובילים ונמכרים במחירי מותג גבוהים מאד ובהרבה יותר מהמחיר הממוצע בשוק של מכנס, ואף נוצרו עבור מכנסי המותגים בעיקר של הג'ינס חיקויים רבים ושונים בשוק. סוגי האופנה והלבוש השונה החוזר מתקופות עבר החזירו גם לאופנה את כל מגמות הרטרו ולמשל את המכנסיים הרחבות שהיו פופולאריות מאד באופנת לבוש משנות השישים והשבעים, של זמרים, דוגמניות ושחקנים רבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *