ג'ינס- פריט אופנתי שנשאר לאורך כל השנים‎ מכנסי ג'ינס- חובה בכל ארון‎

ג'ינס

אין ספק כי אחד מן המושגים הבולטים בתחום האופנה הם מכנסי הג'ינס. ג'ינסים כבשו כל מקום בעולם, והם פריט הלבוש המוכר הנפוץ והנרכש ביותר בעולם. לכל אחד יש ג'ינסים בארון וכל אחד ולא רק צעירים אוהב ללבוש אותם.

ג'ינס יתאים בקלות רבה ללבוש היום יומי, ללבוש בכל שעה, לעבודה, ללימודים והם תמיד אופנתיים ומשדרים מראה צעיר ומיוחד.  ג'ינס נחשב לסגנון לבוש ספורטיבי יותר, ועל כן במקומות רבים נאסר על עובדים להגיע איתם כיוון שהם משדרים את המראה המרדני והצעיר, ולא את זה המחויט והקלאסי. כאשר נרצה לקנות ג'ינס טוב, יש לשים לב תמיד לגזרה שלהם, שתהיה מחמיאה ובמידה הנכונה. בד הג'ינס אינו בד קליל אלא כבד יותר, לבד הג'ינס ישנה גם נטייה להיצמד לגוף כאשר לא מקפידים על בחירת המידה הנכונה, ובייחוד בגזרות הצמודות. לא כל הטרנדים החדישים באופנת ג'ינסים יוכלו בהכרח להחמיא למראה שלנו, למבנה הגוף ולגזרה. בנוסף חשוב תמיד להרגיש נוח עם הבגדים שאנו לובשים, ולא רק שיתאימו לאופנה או לטרנד העכשווי. אם זוהי הגזרה הנמוכה למשל שאולי לא תחמיא למבנה הגוף שלנו, או לבחור בגזרת המכנס הגבוהה יותר שתוכל אולי להתאים לכל מבנה גוף.

גם מכנסי הסקיני האופנתיים שיצרו אופנה חדשה בתחום הג'ינסים, יש לזכור כי אלו למשל מכנסיים צמודים מאד בגזרתם, ויש לבחור אותם במידה הנוחה והרחבה כמה שיותר, למשל לבחור אותו בגזרה גבוהה יותר שגם יוצרת מראה חטוב ומעוצב יותר. בד הג'ינס הוא גם בד הנוטה להשתנות מעט לאחר שימוש, לאחר כביסות, והוא יכול גם להתכווץ או להתרחב לאחר שלובשים אותו כמה פעמים, לכן כדאי לבחור תמיד את המידה המתאימה ביותר, כך שהג'ינס יהיה לא צמוד מדי, אך גם לא רחב מדי.

יש גם לבדוק את סוגי התפרים של מכנס הג'ינס, את הכפתורים וזאת כדי לוודא שאין במכנסיים פגמים, כתמים או לכלוך היכולים לנבוע מתהליך היצור, דגמים רבים מסוג זה יוצאים מן המפעל עם מעט פגמים, נמכרים במחירים זולים הרבה יותר, וכן ישנם גם חיקויים רבים למותגים מובילים.     

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *