שמלות ליום יום: כך תבחרי את האחת שלך

3 בנות מצטלמות עם שמלות

הן מחמיאות, נוחות, יכולות להתאים לכלחברה ולכל אירוע נוסף. כי ממש לא צריך לעבוד קשה 

חלקנו חושבות על שמלות בעיקר כשמדובר באירועים, ימי הולדת, מסעדות ומקומות בילוי נוספים. אלא שבפועל, השמלה הנכונה יכולה להיות בחירה טובה גם לימים רגילים, שלא כוללים סיבה למסיבה. בחירת שמלות ליום יום היא כמובן תלויה העדפה וטעם אישיים, ואלה כמה מהדגשים שיעזרו לך למצוא את זו שתתאים לסדר היום שלך:

המיקום קובע – ביגוד צריך להתאים לקוד הלבוש, לסביבת העבודה ולגורמים רלוונטיים נוספים. בדיוק בגלל זה, כשאת מחפשת שמלות ליום יום עצרי ושאלי את עצמך היכן את מתכננת ללבוש אותן. שמלה לעבודה תהיה כנראה בסגנון ובצבע אחר מאשר שמלה לדייט צוהריים, ולכן אם את לא בטוחה שיהיה לך לאן ללבוש את השמלה היפה שעל הקולב – אולי כדאי לבחור אופציה אחרת.

בחרי מה להדגיש – אין מישהי שמכירה את מבנה הגוף שלך יותר טוב ממך. חשבי על דגמים שיחמיאו לו, ובמקביל כאלה שישקפו את ההעדפה והסגנון האישיים שלך.

אל תתפשרי על הנוחות – אנחנו תומכות בגישה לפיה הבגד צריך להתאים לך ולא את זו שצריכה להסתגל אליו. במקרה של שמלות ליום יום, אין ספק שהמשפט הזה משמעותי עוד יותר. כדי שהשמלה תלווה אותך לאורך שעות ארוכות, היא חייבת להיות נוחה, להתאים למזג האוויר ולאפשר לך להיות בתנועה בלי להגביל אותך. 

חשבי על האבזור – אם את נוטה להמשיך מהמשרד לאירועים אחרים, בחרי שמלות ליום יום שיכולות להתאים גם לבילוי ערב באמצעות האקססוריז הנכונים. לפעמים החלפת נעליים או הוספת שרשרת בולטת יכולים לשנות לחלוטין את המראה הכללי.

וכמובן, אפשרי לעצמך לבחור – בחרי ברשת ביגוד כמו גולברי, שמציעה מגוון רחב של שמלות ליום יום. ברשת גולברי מצאנו שמלות מודפסות, חלקות, ארוכות, עם שרוולים ובגזרת גופיה, ליום רגיל במשרד, לדרינק עם חברה ולכל אירוע נוסף. כי ממש לא צריך לעבוד קשה כדי למצוא שמלה שתלווה אותך לעבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *