איך מחזירים מוצרים לשיין?

איך מחזירים חבילה לשיין

 

החבילה שלכם משיין הגיעה, אבל אתם לא לגמרי מרוצים? בשביל זה אנחנו כאן. המדריך הבא יעזור לכם להבין איך מחזירים לשיין מוצר מסוים (או את כל החבילה), באופן הפשוט והיעיל ביותר

 

אם גם אתם נהנים מקניות אונליין, סביר להניח שיצא לכם לבקר בשיין (Shein) – ואפילו יותר מפעם אחת. מדובר באתר שהפך לתחנת חובה במסע הקניות של רבים מאיתנו, בזכות מבחר ענק של פריטים בקטגוריות מחיר שונות וידידותיות. החל מביגוד והנעלה לגברים, נשים וילדים, דרך מוצרים לעיצוב הבית ועד לאקססוריז לחיות המחמד. 

 

עם זאת ובאופן טבעי, עשויים להתרחש מצבים בהם חלק מהרכישות לא תואמות לציפיות שלכם. חולצה בגוון שונה משחשבתם, חליפה שלא "יושבת" בצורה הנכונה או פשוט מחשבה ש"זה לא בדיוק זה". אז איך מחזירים מוצרים לשיין בדרך הנוחה ביותר? כל התשובות מחכות לכם כאן.

 

איך מחזירים ל SHEIN פריטים שנרכשו?

לפני שניגש אל ההסברים איך מחזירים בגדים לשיין (או כל פריט אחר שרכשתם באתר), חשוב לעצור ולבדוק אם המוצרים שרכשתם ניתנים להחזרה ואם התהליך משתלם עבורכם.

מבחינת עלויות: אם רכשתם פריט זול במיוחד, ייתכן שעלות המשלוח תהפוך את תהליך ההחזר לפחות שווה מבחינתכם. במקרה כזה, אולי תעדיפו להעביר את הרכישה הלאה לחברים או בני משפחה. 

מבחינת אפשרויות ההחזר: בדומה לאתרים אחרים, גם בשיין תוכלו להחזיר רק פריטים שכוללים את התגיות המקוריות והאריזה, שלא נפגמו על ידיכם ושלא עברו כביסה. בנוסף, בשיין מפרסמים רשימת מוצרים שאינה ניתנת להחזרה, אשר כוללת בין היתר בגדי גוף, הלבשה תחתונה, תכשיטים, אקססוריז לאירועים ועוד. תוכלו למצוא את הרשימה המלאה באתר.

החבילה שלכם עומדת בקריטריונים להחזרה? מעולה. אלה השלבים שתצטרכו לבצע:

  1. התחברו אל החשבון שלכם באתר.
  2. בלשונית "ההזמנות שלי" (My Orders), לחצו על "החזרת פריט" (Return Item) וסמנו את כל הפריטים שתרצו להחזיר.
  3. הוסיפו ליד כל פריט את הסיבה להחזרתו (מידה לא מתאימה, צבע שונה וכדומה).
  4. הדפיסו את תווית ההחזרה שתופיע במסך הבא, כדי להדביק אותה בהמשך על גבי החבילה.
  5. הדביקו את התווית על גבי האריזה שבה הגיע המשלוח – ודאו שהיא מכסה היטב את הכתובת שלכם, על מנת למנוע עיכובים ותקלות. 
  6. הכניסו את כל הפריטים שתרצו להחזיר וסגרו אותה.
  7. לצורך משלוח החבילה, שלמו את דמי המשלוח והחבילה שלכם מוכנה לצאת לדרך!

 

באיזה אופן אקבל את ההחזר?

לאחר הגעת החבילה אל משרדי שיין ווידוא שכלל הפריטים הנדרשים מופיעים בה (ושהם במצב תקין), יועבר אליכם החזר בעבור הסכום ששילמתם. כחלק מתהליך החזרת המוצר באתר, ודאו שאתם מסמנים את אפשרות הזיכוי הכספי המועדפת עליכם. כברירת מחדל, התשלום יחזור אל "ארנק" השיין שלכם באתר. 

 

משך הטיפול בבקשה משתנה בהתאם לאמצעי התשלום –  במקרה של החזרת תשלום אל ה"ארנק", בשיין מציינים כי התשלום יתעדכן באתר תוך 24 שעות מסיום הטיפול. זיכוי כרטיסי אשראי מתבצע בדרך כלל תוך 7-14 ימי עסקים. ניתן להתעדכן בסטטוס החבילה והזיכוי שלכם באמצעות המערכת האישית באתר, אך בכל מקרה שיין יעבירו לכם עדכון במייל עם העברת התשלום. כך שתוכלו להיות בטוחים שהתהליך מתנהל לשביעות רצונכם.

 

אחרי שלמדתם איך מחזירים מוצרים לשיין, אין ספק שתרגישו בטוחים יותר למלא את סל הקניות הבא. ועם המבחר הגדול שיש לשיין להציע לאורך כל השנה, אנחנו ממש לא מופתעים. קנייה מהנה וחכמה!





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *