שמלות ערב לאירועים – עוצרות נשימה

שמלות לאירועים

לכל בגד שאנחנו לובשים יש מטרה. יש בגדים שהם מותאמים ליום יום שלנו – בין אם זה לעבודה או לסוף יום העבודה ויש בגדים שהם מותאמים לאירועים. לכל אירוע יש סוג מסוים של לבוש שמתאים לו. כך למשל לחתונה לא נלבש מה שלובשים לברית מילה וכאשר מדובר על הכלה שמתחתנת יש לה את השמלה המרשימה ומפוארת ביותר.

כאשר רוצים ללכת לאירוע בערב, בין אם מדובר על חתונה ובין אם מדובר באירוע חברה, הדבר הכי מרשים הוא ללבוש שמלות לאירועים. לשמלת ערב יש בדרך כלל מראה מרשים מאוד ואפילו במקרים מסוימים עוצר נשימה. שמלות לאירועים יכולה להיות שמלת מקסי כלומר שמגיעה עד לרצפה או לחילופין שמלת מיני. לכל אירוע נלבש משהו אחר. כאשר מדובר על אירוע עסקי יותר, עדיף להימנע משמלות מיני משום שזה פחות מכובד. לאירועים כאלו עדיף ללבוש שמלות שמגיעות עד לברכיים או אפילו יותר מכך.

כאשר מדובר על אירוע משפחתי שמתרחש בערב, אפשר ואפילו מומלץ ללכת עם שמלת מיני. שמלות לאירועים מגיעות לרוב בצבעים עמוקים יותר ודרמטיים יותר. כלומר, לרוב נראה אותה בצבע שחור, כחול כהה, אדום כהה (אפילו בורדו) ולעיתים האמיצים יותר ילכו עם צבע ירוק בקבוק. בגלל שמדובר על אירוע שמתרחש בערב אז השמלות בצבעים הבהירים כמו צהוב, לבן, ורוד ותכלת הן פחות מתאימות. יש משהו בצבע הכהה שהופך את הנוכחות באירוע ליותר מרגשת ומרשימה. כאשר לובשים צבע כהה לאירוע כזה אז נראה כי יש הלימה טובה יותר בין שמלות לאירועים לבין האירוע.

שמלות לאירועים יכולות להגיע כאשר היא עם שרוולים ארוכים או אפילו ללא שרוולים כגופיה. היא יכולה להיות עם גב חשוף או סגורה לחלוטין. הכל תלוי בסוג הסגנון שרוצים לשדר ולהיראות. כאשר מדובר באירוע עסקי ככל הנראה יהיה פחות מומלץ להגיע עם שמלות לאירועים שכל הגב חשוף משום שזה משדר משהו יותר פלרטטני ופחות מכובד לאירוע. לעומת זאת, כאשר מדובר על חתונה של חברים או על השקה של איזו שהיא תערוכת אופנה, אפשר ללבוש אותה עם גב חשוף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *