אופנת גברים אונליין – מהם האתרים המומלצים

רכישת חולצות, מכנסיים או ג'ינסים לגברים אונליין היא כבר מזמן לא מטלה מורכבת. האתרים הבאים יעזרו לכם להתחדש, בלי לצאת מהבית

לפני שנתייחס לשאלה שלשמה התכנסנו, נראה לנו שראוי לציין שגברים כבר מזמן לא מתייחסים בשאט נפש למה שהם לובשים. הגבר הישראלי יודע בדיוק מה הוא אוהב ומה מחמיא לו, וגם יש לו רשימה ארוכה שכוללת את כל מה שהוא לא יסכים ללבוש. ביקורים בחנות הבגדים הם כבר מזמן לא עונש מבחינתו, והוא לחלוטין לא מגיע רק כשכבר אין ברירה. ובכל זאת, המעבר של רשתות בגדים רבות לאונליין, הוא דבר שמגיע עם יתרונות רבים עבור כל לקוח.

ראשית, הוא מאפשר לגברים לגלות קולקציות חדשות בקלות ובכל מקום, בלי לבזבז זמן על הגעה לחנות פיזית. שנית, בייחוד בתקופה של היום, מדובר בתהליך הכרחי. להבדיל מרכישות רבות שנאלצנו לשים על "הולד", בכל מה שקשור לבגדי גברים אפשר היה להישאר רגועים. מבחר האתרים הרלוונטיים הוא לא קטן בכלל, כך שאם אתם עדיין מחפשים אתרים מומלצים, אספנו עבורכם כמה המלצות:



קניית בגדים

 

טוונטי פור סבן מן – קולקציית הגברים של רשת האופנה הישראלית טוונטי פור סבן, מפתיעה מזה מספר עונות עם כל הפתרונות שגברים צריכים בארון שלהם. באתר ובסניפים של טוונטי פור סבן אפשר למצוא ג'ינסים לגברים, חולצות, גופיות, בגדים למשרד, לבילויים עם חברים ולערב, וכמובן גם אביזרים שעושים את כל ההבדל. טוונטי פור סבן שמים דגש על נוחות מירבית, כך שהגזרות והבדים הם הכי נעימים שיש, ובמקביל גם הכי אופנתיים. 

 

קסטרו מן – גם קטגוריית הגברים באתר של קסטרו מספקת מענה נוח, קז'ואלי ואופנתי לאורך כל השנה. עם חולצות, ג'ינסים לגברים, מכנסיים ליומיום ולאירועים וכל מה שצריך כדי להיראות הכי טוב שיש.

 

שיין (Shein) – האתר הסיני שמצליח להפתיע, מגיע גם עם מגוון פתרונות לבוש לגברים – ובמחירים סופר משתלמים. תמצאו בו ג'ינסים לגברים, חולצות, סוודרים, מכנסיים, וכל מה שנחוץ כדי להרכיב מלתחה מנצחת. החדשות המפתיעות באמת הן שזמני המשלוח משיין הם לא ארוכים בכלל, כך שאתם ממש לא צריכים להיערך להמתנה של חודשיים כמו בחלק מהמקרים באלי אקספרס למשל. 

 

אסוס – רוב הנשים כבר מכירות את אסוס היטב, אבל אצל גברים עדיין נחוץ רענון. אז אסוס הבריטי הוא פתרון מעולה שמאחד בתוכו בגדים, נעליים ואביזרים בטווח מחירים רחב ושל מותגים רבים לנשים ולגברים. זכרו רק להכניס את הקוד IL17 כדי לקבל את ההנחה שמגיעה לישראלים. 

 

טרמינל איקס – טרמינל הוא אתר ישראלי שכולל גם הוא מגוון מותגים לנשים ולגברים, עם משלוח מהיר במיוחד עד הבית. החל מביגוד ליומיום, דרך בגדים לאירועים ועד קטגוריית ספורט גדולה ומרשימה. עם פוקס, קלווין קליין, אורבן אאוטפיטרס, יוניקלו, אדידס, ריבוק ועוד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *