כובעים- אופנה שלא מפסיקה להתחדש

כובעים

בכל כובע שנבחר, אם נבחר לקנות כובעים לחורף אלו העשויים צמר ומיועדים לחימום הראש, או כובעים מתוקים לילדים ולתינוקות בכדי להגן עליהם מהקור או מחום השמש בימים קיציים, אם נבחר במגוון של כובעים עם מצחייה לימי הקיץ, כדי שיגנו על ראשנו ועל עינינו מהשמש הקופחת החמה בייחוד במזג האוויר הישראלי, או לכל סוג ומגוון אחר של כובעים שנקנה, אין ספק כי לא ניתן יהיה להתעלם ממראה של כובעים על הראש. כל כובע שנחבוש על ראשנו יבלוט בצורה משמעותית ויצור סוג של מראה כללי באופן שלא יהיה ניתן להתעלם ממנו.

כך לא רק שכובעים היו חלק מכל מלתחה שהיא לאורך כל הדורות ולאורך כל ההיסטוריה, לכובעים הרבים במגוון העשיר של הדוגמאות היה גם תפקיד מיוחד, אמירה כלשהי, ייצוגיות מסוימת וכמובן מקום רב ליצירתיות פורה ומלאת דמיון. לא כל אחד בוחר ללבוש באופן טבעי כובע, ולכן זה מה שהפך את הכובעים להיות פריט לבוש מיוחד ויוצא דופן מכל לבוש אחר קיים. הכובע מושך מיד את תשומת הלב ואת העין גם אם מדובר בכובע קסקט פשוט המיועד להגנה מפני השמש או כאשר הולכים לטיולים, לים ולבריכה. הכובעים יצרו גם סגנונות אופנה שונים וביטאו מגמות רבות. אם אלו הכובעים הייצוגיים הרבים שהם חלק מהמדים של חיילים בכל צבא בעולם, או הכובעים שלדיילים ודיילות במקומות העבודה הרבים, ועד לכובע של שף, כובע של שוטר, כובע של אחות או של כבאי ועד לכל מגוון הכובעים הנוספים שמייצגים מקצוע מסוים או מבטאים אמירה ברורה כלשהי. גם בעולם המוסיקה כובעים ביטאו סגנון מוסיקלי בולט, בעיקר עם האופנה שהכתיבו ראפרים רבים שהיו חובשים על ראשיהם כובעי מצחייה הפוכים.

הכובעים בולטים ומיוחדים בעולם האופנה ומאז ומתמיד התפקיד האופנתי והיצירתי שלהם היה בולט וראשי, עם מגוון גדול של סגנונות מיוחדים ומקוריים, ואנשים רבים תמיד השתמשו בכובעים לאורך הדורות, או קנו אותם לא רק מטעמי נוחות והגנה על הראש כתוצאה מפגעי מזג האוויר, אלא גם מתוך אמירה אופנתית או אסתטית בולטת ומושכת מאד.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *