כובעים- חלק בלתי נפרד מהקולקציה

כובעים

בכל חברה ואופנה מוכרת כובעים הם חלק בלתי נפרד מעולם הלבוש לאורך הדורות. פעמים רבות כובעים יכולים גם להעיד על מגמות שונות של סגנונות או שינויים בחברה ובתרבויות השונות. כובעים נפוצים יותר לשימוש בארצות רבות ופחות בארץ. האקלים החם שבארץ יצר שימוש בהוספת כובעים למראה בעיקר בימות הקיץ החמים, כאשר הולכים לים למשל, אך בארץ לעומת חו"ל כובעים אינם חלק דומיננטי בלתי נפרד מאופנת הלבוש, ויכולים גם לעיתים להתפרש כלא מקובלים בייחוד כאשר מדובר בכובעים המפוארים המיועדים לאירועי ערב, ושהם פריט לבוש חובה בארצות רבות בחוץ לארץ.

לכובעים ישנה אמירה והם מושכים בכל מצב תשומת לב, גם אם מדובר בכובע קסקט פשוט לא ניתן יהיה להתעלם מנוכחותו או משילובו במראה, זאת כיוון שהוא מונח על הראש במקום הבולט ביותר ובעיקר כיוון שלא תמיד נוהגים לחבוש כובעים. זו עובדה שהכובעים מייצרים מראה כללי בולט, מושך תשומת לב ומעורר תגובות ובעיקר זהו מראה שלא ניתן להתעלם ממנו. אך לא רק הכובעים הנפוצים והשגרתיים כדוגמת כובעי הקסקט הם האהודים יותר על לקוחות באופנה הכללית בארץ או בעולם. גם כובעים אחרים ומגוונים, המיוצרים בצורות ובסוגים שונים, כדוגמת כובעי הלבד המרשימים או כובעי צמר הופכים לנרכשים יותר ולמבוקשים עם השנים ובעיקר עקב ההשפעה העולמית גם על האופנה ועל תכתיבי הלבוש בארץ. כובע נפוץ במיוחד ברחבי העולם ובעיקר בארץ הוא כובע מסוג קסקט והוא נקנה על ידי כל קשת הגילאים ובייחוד על ידי צעירים, כיוון שכובעים אלו קיימים במגוון רחב ואין סופי של צבעים, חומרים, תוספות, קישוטים, דוגמאות או הדפסים. כובעי הקסקט הפכו לאופנתיים גם כתוצאה מהמגמות המרכזיות במוסיקת הפופ ברחבי העולם, בשירים של ראפרים רבים שלבושם כלל כובע קסקט וכך הפך כובע זה לפופולארי במיוחד ולפריט לבוש אופנתי.

כובעים היו מאז ומעולם פריט מרכזי ועיקרי בלבוש ובאופנה, לא רק מטעמי שמירה על חום הגוף או לשם הגנה מהשמש הקופחת על הראש, אלא גם כפריט המשלים את הלבוש ואת ההופעה כולה, ומעניק לה ייחודיות ומראה מקורי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *