סקר תיקים בדק ומצא – תיק גב הוא המומלץ ביותר!

תיק, תיק גב , תיק צד, תיק מעוצב

רובנו עובדים שעות רבות ונאלצים ללכת ממקום למקום במהלך יום העבודה. חלקנו הולכים לפגישות שנערכות במקומות שונים וחלקנו צריכים להסתובב במהלך היום.

המשמעות היא שאנחנו נושאים איתנו תיק עם כל המטלטלין שלנו על הגב לאורך כל היום, כמעט. על מנת לבדוק איזה סוג תיקים הוא המומלץ ביותר עשינו מחקר וגילינו כי באופן גורף, תיקי גב הם התיקים המומלצים ביותר.

ועכשיו שאלת מיליון הדולר:

למה תיקי גב הם התיקים המומלצים ביותר?

  1. חלוקה נכונה של המשקל על הכתפיים והגב – אומנם אנחנו מבלים את רוב היום שלנו בישיבה אבל כאשר אנחנו נדרשים לשאת על עצמנו דברים, חשוב מאוד לחלק את המשקל על הכתפיים והגב. אחת הבעיות המרכזיות שיש עם תיקי צד היא שהמשקל נמצא כולו על הכתף אחת ואז מעוות את העמידה שלנו ולא מאפשר לנו ללכת זקוף ולשמור על הגב. לעומת זאת, כאשר מדובר על תיקי גב, המבנה שלהם הוא כזה המשקל יושב במרכז הגב בחלוקה שווה בין הכתפיים ואז מאוזן יותר.
  2. יש יותר מקום לכיסים חיצוניים – אין דברים מעצבן יותר מאשר להתחיל לחפש דברים בתיקים שלנו. ברגע שמדובר בתיק גב, בדרך כלל מוסיפים לו כל מיני כיסים חיצוניים אשר יכולים לשמש אותנו לארנק, מפתחות, טלפון נייד וכו. וכך, בלי להסתבך יותר מדיי אנחנו יכולים לשלוף בקלות את מה שאנחנו צריכים מבלי לשלוף את כל תוכן התיק.
  3. בטיחות מפני גניבות – תיקי גב לרוב הם תיקים שנסגרים עם רוכסן ולעיתים אפילו יש כיסוי נוסף מעל הרוכסן. היתרון הוא שכך יש הגנה על תכולת התיק מפני גניבות. כאשר הולכים ברחוב עם תיק צד שאין לו הגנה עם רוכסן אפשר בקלות שמישהו זר יכניס את היד לתיק וישלוף משם משהו שיקר לליבנו. כאשר מדובר על תיקים שיש להם רוכסן, הרבה יותר קשה לגנוב מהם.

לסיכום

ניתן לראות מדוע תיקי גב נבחרו מבין כל התיקים כסוג התיקים המומלץ ביותר ולכן בפעם הבאה שיש לכם התלבטות איזה תיק לרכוש, תקנו לעצמכם תיק גב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *