מחפשים ללמוד אופנה? טוסו לאיטליה

אופנה, דוגמנית, יושבת בשדות

יש כל מיני תחומי לימוד בחיים שאפשר לעסוק בהם. את חלקם אפשר ללמוד מספרים ואת חלקם אין ברירה פרט לחיות את התחום ולהגיע למקום הכי טוב שבו מלמדים אותו.

כך זה עם עולם האופנה – אפשר לנסות ללמוד אותו מספרים, אבל מי שרוצה להיות מומחה בתחום חייב לטוס לאיטליה ולבלות שם כמה שנים, וכמובן להכיר ולהתעניין באופנה העדכנית.

למה דווקא איטליה?

יש כל מיני מקומות ללמוד בהם אופנה, אז למה אנחנו ממליצים דווקא על איטליה? ובכן, איטליה היא המעוז והמקור של רוב בתי האופנה. העולם של הביגוד המושקע והמיוחד קיים שם כבר כמה מאות שנים ויש שם בתי אופנה שונים ומיוחדים שאפשר להתמחות בהם. כפי שאמרנו בהתחלה, יש תחומים שעל מנת להיות טוב בהם צריך להיות ליד המומחים ו"לראות בעיניים" איך הדברים מתבצעים. באיטליה יש הרבה הזדמנויות ואנשים ללמוד מהם ולכן מאוד מומלץ לנסוע לשם.

איך כדאי ללמוד עיצוב אופנה?

הניסיון מלמד שככל שעוסקים במשהו יותר, הופכים למומחים גדולים יותר. אם יש הזדמנות להיות שוליה באיזה שהוא מפעל או חנות העוסקת בעיצוב, ניתן ללמוד הכי הרבה ובאופן הכי איכותי. תרגול מרובה יותר מביא לתוצאות טובות יותר. בהשאלה – כמו שמנתח שרוצה להיות מנתח טוב דואג לכך שהוא ישתתף בכמה שיותר ניתוחים – בין אם בניתוח בפועל ובין אם בצפייה, כך גם מי שרוצה להיות מעצב על. הוא צריך להכיר את הבדים מקרוב, ללמוד את רזי המקצוע מהטובים ביותר ורק כך יוכל להתפתח.

ומה לעשות בשלב ראשון?

מי שלא בטוח שזה הכיוון שלו, שלא יארוז את חפציו וייסע לאיטליה. בשלב ראשון אנחנו ממליצים לנסוע לתקופה מוגבלת ולחקור ולבדוק. ככל שנשאל יותר שאלות נוכל ללמוד יותר. חשוב מאוד לבחון לעומק האם זה מה שאנחנו רוצים לעשות והאם התחום באמת מעניין אותנו משום שהנסיעה לאיטליה והפיכתנו לשוליה היא צעד לא פשוט ולכן צריך להיעשות בחוכמה: קודם כל לטוס לחודשיים שלושה לאיטליה ולבדוק אם התחום מעניין אותנו ורק אז לעשות החלטות הרות גורל בנושא.

לסיכום, המקום המומלץ ביותר ללימוד עיצוב אופנה הוא באיטליה אבל כדאי בשלב ראשון לטוב לתקופה קצרה כדי לבחון אם התחום מתאים לנו או לא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *