שמלות המידי – שמלות ערב קצרות, אבל לא יותר מידי

שמלות ערב

גילחת רגלים ובא לך להשוויץ בהן? שמלות מיני מרגישות לך קצרות וחשופות מידי? שמלות המקסי גורמות לך להרגיש נמוכה? הגיע הזמן להכיר את הטרנד החדש של שמלות ערב קצרות – שמלות המידי – כשמן כן הן, נמצאות בטווח האמצע שבין שמלות המיני למקסי.

שמלות ערב קצרות בגרסת המידי, תפסו בשנים האחרונות את מקומן של שמלות המיני הקצרות ושמלות המקסי הארוכות. אין כיום חנות בוטיקית או רשתית, שלא השיקה מספר שמלות ערב קצרות בגרסת מידי לקולקציה שלה. כל קולקציה כזאת כוללת מגוון רחב של שמלות ערב קצרות בגרסת מידי, בשלל צבעים ודוגמאות, על מנת שכל אחת תוכל למצוא את האחת שלה (השמלה).

אין ספק כי כאשר אנו מוזמנות לאירוע, הדבר הראשון שעולה לנו לראש הוא –איזה שמלה ללבוש? לרוב, אם מדובר באירוע של אדם קרוב אלינו, אנחנו ננצל את ההזדמנות ונלך לקניון לחפש שמלה. החנויות מציעות מגוון רחב של שמלות ערב קצרות או ארוכות, מה שיכול לגרום לנו לבלבול עקב גודל ההיצע. אם כן, אפשר לשים סוף להתלבטויות וההתחבטויות הרבות, ופשוט לרכוש שמלת ערב בגרסת מידי. שמלות המידי הן שמלות קלאסיות, אשר לעולם לא ייראו "זולות" מידי, לעולם לא יחשפו יותר מידי, ולעולם לא יראו עליך כמו שק. הן בדיוק בגזרה הנכונה, באורך המתאים, ויעניקו לך מראה קלאסי המתאים בול לאירוע.

שמלות המידי תפסו אהדה ותאוצה רבה בייחוד בשוק הישראלי מכמה סיבות עיקריות. תחילה, שמלות המידי משחקות שני תפקידים במקביל: מצד אחד כשמלה צנועה ומכבדת, ומצד שני כשמלה צעירה ואלגנטית. בנוסף, שמלות המידי מתאימות לכל סוגי הנשים באשר גובהן או רוחבן. כלומר, בין אם אתן גבוהות או נמוכות, רזות או מלאות, שמלת המידי תעשה עמכן חסד, שכן היא מדוייקת. היא בדיוק באמצע ומחמיאה לכל גוף שהוא.

כמו כן, שמלות ערב קצרות בגזרת מידי, יכולות להתאים לכל עונות השנה, בשילוב הנכון. כך למשל, בעונת החורף, ניתן לשלבן עם מגפונים נמוכים, בתוספת עליונית מתאימה. לעומת זאת, בקיץ, סנדלים עדינים בצבע משלים לשמלה, יעשו את העבודה הנכונה, ויעניקו לכן את הלוק המושלם.
אם כן, שמלות ערב בגזרת מידי הן פשוטות, קלילות וכן, ניתן לשלבן עם כל אביזר שהוא, ולהגיע איתן לכל אירוע ומקום אליו אתן מוזמנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *