צעיפים לחורף חם- פריט חובה

אחד הדברים הכיפיים ביותר בכל מה שקשור לעולם האופנה הוא הפרטים שמוסיפים ללבוש. בסופו של דבר, מה שמייחד ומבדיל אדם אחד ממשנהו הוא התוספות שמוסיפים ללבוש. אנשים (ובעיקר נשים) מבלות שעות רבות בתכנון וברכישה של צמידים, שרשראות, סיכות וצעיפים שיהיו כתוספת ללבוש. היתרון בצעיפים הוא שבדרך כלל הם לא דורשים התעסקות יתרה וניתן ללבוש אותם בכל מיני דרכים וצורות. כך למשל כאשר מדובר על צעיפים מנופחים ועבים.

הם כאלו אשר תופסים את רוב תשומת הלב ולכן צריך ללבוש חולצה ארוכה יחסית סולידית בצבע שלה על מנת שהצעיף יקבל את מלוא תשומת הלב ולא יצטרך להתחלק בתשומת הלב שמפוזרת בין הצעיף לבין פרטים נוספים. כאשר לובשים  צעיף עבה צריך להיות זהירים יותר בביגוד שבוחרים כדי שלא יהיה עמוס מדיי ולא נעים לעין.

לעומת זאת, כאשר בוחרים צעיף דק יותר אז הבחירה פשוטה יותר – הצעיף הופך להיות חלק הרמוני בתוך הלבוש ולא איזה שהוא פרט בולט במיוחד. יש צעיפים שמטרתם לחמם ולובשים  אותם בעיקר בחורף – כמו צעיפים מצמר או פליז אשר לעיתים אפילו מכינים מהם חם צוואר. לעומת המעבר אשר אינן עונות קרות במיוחד יש צעיפים קלים יותר – לעיתים הם עשויים מחוטים דקים כאלו ולעיתים מדובר בבד מאוד דק אשר מאפשר את לבישת הצעיף אבל כקישוט, כמו סוג של שרשרת גדולה ולא מתוך מטרה לחמם את הצוואר.

כאשר מדובר על עונות מעבר אז התפקיד של הצעיף הוא קצת מורכב יותר משום שמצד אחד הוא צריך להיות נעים והרמוני עם הלבוש ומצד שני הוא צריך להיות כזה אשר לא יחמם יותר מדיי משום שאז מתחילים להזיע ואז לא נעים עם הצעיף ועושים הכל כדי להסיר אותו. כאשר מדובר על צעיפים לעונות מעבר, בהם צריך להשקיע הכי הרבה מחשבה ותכנון על מנת שהם יגשימו את מטרתם ולא יהיו סתם איזה משהו מציק שלא מסייע ולא תורם למי שלובש אותו. חשוב מאוד שהפריטים יהיו נוחים ונעימים עבור מי שלובש אותם על מנת שיקיימו את מטרתם, בכל מקרה כשקונים צעיף חדש עדיף לקנות מחברה מוכרת ולא מהשוק המקומי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *